۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82762342
T T
۰ نفر

كشف 444 كيلوگرم مواد مخدر در عمليات هاي پليس قم

۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82762342
كشف 444 كيلوگرم مواد مخدر در عمليات هاي پليس قم

قم - ايرنا - جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: در عمليات هاي پليس قم، 444 كيلوگرم مواد مخدر در اين استان كشف و ضبط شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس قم، سرهنگ صياد درويشي روز چهارشنبه در گفت و گويي با بيان اين كه برنامه ريزي منظم و منسجم از سوي پليس قم در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است، اظهارداشت: پليس قم توانسته در روزهاي اخير با تلاش هاي مضاعف و شبانه روزي طي چندين عمليات در محورهاي مواصلاتي بيش از 444 كيلوگرم مواد مخدر را كشف كند كه در اين رابطه تعداد هفت نفر قاچاقچي نيز دستگير و تحويل مراجع قضايي شده اند.
وي با بيان اين كه از اين مقدار مواد مخدر مكشوفه، 308 كيلوگرم ترياك، 131 كيلوگرم حشيش و بقيه از نوع مواد مخدر صنعتي بوده است، گفت: كشفيات مواد مخدر از ابتداي آذرماه تا بيستم اين ماه، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 30 درصد افزايش داشته است.
درويشي ادامه داد: از آنجايي كه يك پيوستگي و رابطه معني دار بين جرايم مرتبط با مواد مخدر و سرقت هاي استان به ويژه سرقت هاي خرد وجود دارد دامنه اقدام ها و عمليات هاي پليس در حوزه مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر به شكل جدي تري دنبال مي شود و تلاش خواهيم كرد با مداخله در وضعيت وقوع جرايم بتوانيم گام خوبي را در جهت كنترل و مهار سرقت برداريم.

** دستگيري سارقان 10 دستگاه خودرو پرايد در قم
رئيس پليس آگاهي استان قم نيز از دستگيري يك زوج سارق در قم به اتهام سرقت 10 دستگاه خودرو پرايد خبر داد.
سرهنگ احمد كرمي اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامي شكوهيه قم حين گشت زني در جاده قديم قم - تهران، يك دستگاه خودرو پرايد مسروقه را پس از استعلام شناسايي و متوقف كردند.
وي گفت: متهمان خود را زوج و اهل يكي از استان هاي همجوار معرفي كردند كه در ادامه جهت تحقيقات تخصصي به پليس آگاهي استان منتقل شدند.
رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: اين افراد در پليس آگاهي و در تحقيقات سرانجام لب به اعتراف گشوده و به سرقت 10فقره سرقت خودروهاي پرايد در شهرهاي قم، كرج، چالوس و ساير شهرهاي شمالي براي تامين مخارج اعتياد اعتراف كردند و در نهايت به همراه پرونده تشكيل شده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي استان شدند.
1175 / تنظيم و انتشار: رضا عليمحمدي