۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۹
کد خبر: 82762765
T T
۰ نفر

تشكيل كميته حمايت از مستعدين ورزشي در همدان

۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۹
کد خبر: 82762765
تشكيل كميته حمايت از مستعدين ورزشي در همدان

همدان - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان همدان گفت: كميته حمايت از مستعدين حضور در مسابقات آسيايي 2018 جاكارتا و المپيك 2020 توكيو در همدان تشكيل شد.

به گزارش ايرنا رسول منعم روز چهارشنبه در آيين استقبال از خسرو مختاري قهرمان مسابقات آسيايي كونگ فو توآي اظهار كرد: اين كميته در راستاي شناسايي و بررسي عملكرد نخبه هاي ورزش كه از بخت اصلي حضور در بازي هاي آسيايي جاكارتا و نيز المپيك 2020 هستند، تشكيل شده و حمايت هاي خوبي را از قهرمانان فراملي استان همدان خواهند داشت.
وي تصريح كرد: البته در شرايطي كه دستگاه ورزش پيگير امور قهرمانان بوده اما به تنهايي نمي توانيم پاسخگوي نياز و انتظارات قهرمانان ورزشي باشيم.
منعم افزود: تلاش داريم تا در حد توان به قهرمانان و ملي پوشان خود كمك كنيم تا بخشي از دغدغه هاي آنان در خصوص مسايل مالي كاهش پيدا كند اما با توجه به مشكلات مالي ورزش كشور دست ما براي حمايت هاي همه جانبه خالي است.
مديركل ورزش و جوانان همدان در ادامه از درخشش 74 ورزشكار همداني در مسابقات بين المللي خبر داد و افزود: اين ورزشكاران در 20 عنوان رشته ورزشي مقام هاي مختلفي كسب كردند.
وي خاطرنشان كرد: در مسابقات كشوري هم 550 ورزشكار همداني بودند كه در ورزش هاي انفرادي براي استان افتخارآفرين شدند و همچنين تصاحب 50 مقام ورزشي در 50 عنوان رشته تيمي نيز بخشي از درخشش همداني ها در مسابقات ملي بوده است.
دومين دوره مسابقات آسيايي كونگ فو توآي به ميزباني ايران و در شهر مشهد مقدس برگزار شد و تيم ملي ايران در 2 بخش آقايان و بانوان در جايگاه اول ايستاد.
مسابقات آسيايي كونگ فو توآي با حضور 24 كشور آسيايي برگزار شد و 10 ملي پوش از كشورمان در اين رقابت ها شركت داشتند.
در اين رقابتها خسرو مختاري كونگ فو كار ملي پوش همداني در وزن هاي نيمه آزاد و در وزن منهاي 78 كيلوگرم به مدال طلا دست يافت.
7520/2087
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پيرنيا