۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۴۳
کد خبر: 82762782
T T
۰ نفر
پرداخت 366 ميليارد ريال تسهيلات به واحدهاي صنعتي استان بوشهر

بوشهر- ايرنا- مديركل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري بوشهر گفت: در سال جاري 366 ميليارد ريال تسهيلات به 82 واحد صنعتي و معدني اين استان كه در سامانه بهين ياب ثبت نام كرده بودند، پرداخت شده است.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي استانداري بوشهر روز چهارشنبه به نقل از امان الله شجاعي افزود: 291 ميليارد و 900 ميليون ريال ازاين ميزان تسهيلات مربوط به 13 واحد صنعتي است كه در سال گذشته درخواست وام كرده بودند اما پرونده آنها به امسال منتقل شده است.
وي يادآور شد: در زمان حاضر 340 واحد صنعتي و توليدي بوشهر در سامانه بهين ياب ثبت نام كرده اند.
شجاعي اضافه كرد: براساس آخرين گزارش هاي سايت بهين ياب مربوط به ثبت نام واحد‌هاي توليدي براي گرفتن تسهيلات رونق توليد، عملكرد استان بوشهر در 15 روز گذشته در زمينه جذب تسهيلات با تاكيد بر موانع توليد پيشرفت قابل قبولي داشته و از رديف 24 به رديف 19 صعود كرده است.
وي اضافه كرد: برخي از بانك‌ها با عملكرد خوب خود سبب شده‌اند كه هم واحد‌هاي توليدي بتوانند بموقع از اين مزايا استفاده كنند و گرفتار تشريفات بي مورد اداري نباشند و هم بتوانند براي توليد بيشتر و بهتر عمل كنند و سبب تثبيت و يا افزايش اشتغال شوند.
وي اظهار كرد: در صورت مشاركت بيشتر بانك‌ها در حل مشكلات واحدهاي توليدي و اشتغال‌زا همانند بانك‌هاي پيشرو، رتبه استان بوشهر به حدود رديف 10 ارتقا مي يابد.
شجاعي گفت: هفته آينده آخرين عملكرد بانك‌هاي استان بوشهر با ديگر استان‌ها بررسي و نقاط ضعف و قوت هريك از بانك‌ها در سامانه بهين‌‌ياب اعلام مي‌ شود.
وي يادآورشد: سال گذشته به 132 واحد صنعتي ثبت نام شده استان بوشهر در سامانه بهين ياب 900 ميليارد ريال وام پرداخت شد.
وي بيان كرد: از اوائل دي ماه امسال كار نظارت بر عملكرد بانك‌ها در زمينه مشاركت آنها در پرداخت وام‌ها از طريق سامانه بهين ياب آغاز مي‌ شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعيدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه