۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82763028
T T
۰ نفر

اروميه ميزبان نمايشگاه عكس مدرسه طبيعت

۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82763028
اروميه ميزبان نمايشگاه عكس مدرسه طبيعت

اروميه- ايرنا- نمايشگاه عكس مدرسه طبيعت با ارائه آثار هنرمند عكاس مدارس طبيعت ايران و با هدف كمك به كودكان زلزله زده كرمانشاه در سالن همايش هاي هتل آنا اروميه در حال برگزاري است.

به گزارش ايرنا، 35 اثر 'تابلو عكس' در ابعاد 60 در 40 در اين نمايشگاه ارائه شده است و معرفي آثار و فعاليت هاي كودكان در حوزه محيط زيست نظير بازي كودكانه، بازي با خاك و آب و بازي در دشت و چمنزار از اهداف اين نمايشگاه است.
پوريا قليچ خاني صاحب آثار اين نمايشگاه شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه براي نخستين بار در كشور برگزار مي شود و دورهاي دوم و سوم اين نمايشگاه در ماه هاي آينده در شهرستان هاي رشت و شيراز خواهد بود.
وي افزود: عوايد حاصل از فروش تابلو عكس هاي اين نمايشگاه به كودكان كرمانشاهي تعلق مي گيرد.
وي اظهار كرد: در اين آثار به جايگاه كودكان، سبك زندگي كودكانه و شادي آن ها توجه ويژه اي شده است.
پوريا قليچ خاني افزود: تابلوهاي اين نمايشگاه اغلب تركيبي از طبيعت و كودكان خلق شده است.
به گزارش ايرنا اين نمايشگاه به همت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، حوزه هنري، اداره كل حفاظت محيط زيست آذربايجان غربي و شهرداري اروميه تا فردا /جمعه/ در سالن همايش هاي هتل آنا به نشاني ابتداي جاده بند اروميه داير است و علاقه مندان مي توانند از ساعت 10 تا 21 از آن بازديد كنند.
پوريا قليچ خاني، عكاس رسمي مدارس طبيعت ايران عنوان دانشجوي فداكار محيط زيست در ششمين جشنواره تنديس ملي فداكاري دانشجويان ايران را داراست.
وي با وجود گذشت حدود يك ماه از زمين لرزه مخرب كرمانشاه با برپايي محفلي از آثار خود قصد دارد همدلي هنردوستان مناطق مختلف ايران را به خاطره‌اي خوش براي كودكان مناطق زلزله زده تبديل كند كه اروميه به عنوان اولين ميزبان اين حركت انتخاب شد.
8135 / 2093 **خبر: شهين بيدادرس ** انتشار: صابر چهرقاني