۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82766126
T T
۰ نفر
قهرماني تيم جودوي نابينايان و كم بينايان ايران در رقابت هاي بين المللي تركيه

تهران - ايرنا - تيم ملي جودوي نابينايان و كم بينايان در مسابقات بين المللي تركيه با كسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرماني را به دست آورد.

به گزارش روز يكشنبه كميته ملي پارالمپيك، دبير فدراسيون نابنيايان و كم بينايان، گفت: تيم ملي جودو ايران كه براي بازي هاي پاراآسيايي جاكارتا آماده مي شود، با تركيب هفت ورزشكار در اين رقابت ها شركت و در رقابت با هشت تيم شركت كننده عنوان نخست را كسب كرد.
محسن جعفري افزود: تركيه، ايران، كره جنوبي، ژاپن، قزاقستان، آذربايجان، يونان، روسيه و هند در اين رقابت ها شركت كرده بودند و محمدرضا خيرالله زاده در وزن به علاوه 100 كيلوگرم و حسين دارابي در وزن 100 كيلوگرم صاحب مدال طلا شدند. سجاد خدادادي در وزنه 66 كيلوگرم و سجاد حاجبي در وزن 90 كيلوگرم به نشان نقره دست يافتند و ميثم بني طبا در وزن 60 كيلوگرم و علي عباس نژاد در وزن 73 كيلوگرم در جايگاه سوم قرار گرفتند.
وي اظهار داشت: تيم ملي ايران در مجموع با كسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرماني را در ميان 9 تيم شركت كننده در اين تورنمنت بين المللي به دست آورد. رضا غلامي نيز در وزن 66 كيلوگرم نتوانست به مدالي دست يابد.
دبير فدراسيون نابينايان و كم بينايان يادآور شد: تيم ملي ايران در پايان اين مسابقات، اردوي مشترك تمريني خود را در تركيه آغاز مي كند. اين اردو تا روز چهارشنبه ادامه مي يابد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293**
تنظيم :محمد طاهري* انتشار:علي خورسندي