۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۴
کد خبر: 82766885
T T
۰ نفر
دستگیری كلاهبرداران حرفه ای حین ارتكاب جرم در شهرستان البرز

قزوین-ایرنا-فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 2 كلاهبردار حرفه ای حین ارتكاب جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سهراب خسروی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینكه اشخاصی اقدام به كلاهبرداری از مغازه ها در صنوف مختلف در سطح شهرستان البرز كرده و پس از خرید به بهانه های مختلف بدون پرداخت هیچگونه وجه نقدی از مغازه خارج و از غفلت مغازه دار استفاده و از محل متواری شده اند موضوع با تشكیل كارگروه ویژه ای در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اتخاذ تدابیر لازم و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و افزایش گشت های مضاعف دو نفر سارق را در شهر البرز حین كلاهبرداری از یك مغازه شناسایی و دستگیر كردند.
سرهنگ خسروی افزود: متهمان دارای سوابق كیفری پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی های تخصصی و فنی پلیسی، به 20 فقره كلاهبرداری از اصناف در سطح شهرستان البرز به ارزش 210 میلیون ریال اعتراف كردند.
سرهنگ خسروی با بیان اینكه متهمان پس از تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش كنند.
شهرستان البرز به مركزیت شهر الوند، دومین شهرستان بزرگ استان قزوین است.

**كشف 10 كیلو گرم مواد مخدر در قزوین
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از كشف 10 كیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاك در قزوین خبر داد.
سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام ایست و بازرسی در عوارضی 'قزوین- زنجان' حین كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه خودروی 'پژو405 ' با 4 سرنشین مشكوك وخودرو را متوقف و 9 كیلوگرم مواد مخدر كشف كردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی دیگر در عوارضی قزوین – زنجان حین كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه خودروی سمند مسافر بری با یك سرنشین مشكوك وخودرو را متوقف كرده ودر بازرسی از خودرو از داخل كوله پشتی مسافر خودروی سمند مقدار یك كیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف و این قاچاقچی مسافر نما دستگیر شد.
وی اظهار كرد: متهمان با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.
سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
مطابق مقررات ،از جمله قانون مبارزه با مواد مخدر ورود ، تولید ، توزیع وحمل مواد مخدر جرم محسوب می شود.
6104/6012 خبرنگار: ناصر نیلی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی