۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵
کد خبر: 82767653
T T
۰ نفر
رئيس فدراسيون سه گانه: بدنبال مربي خارجي براي حضور قدرتمند در بازيهاي آسيايي هستيم

تهران – ايرنا – رئيس فدراسيون ورزش سه گانه گفت: براي حضور در بازي هاي آسيايي 2018 جاكارتا، قصد جذب يك مربي خارجي را داريم تا با قدرت و آمادگي خوبي در اين رقابت ها شركت كنيم.

به گزارش ايرنا ، محمد علي صبور در حاشيه مجمع انتخاباتي اين فدراسيون ورزش سه گانه كه امروز (دوشنبه )در آكادمي ملي المپيك برگزار شد، با اشاره به موافقت وزارت ورزش و جوانان با آوردن مربي خارجي براي سه گانه افزود: تاكنون هيچ وقت وزارت ورزش و كميته ملي المپيك با جذب مربي براي اين رشته موافقت نكرده اند.
وي ادامه داد: براي برگزاري دوره آموزشي يك مربي از سوي فدراسيون جهاني به ايران آمده بوده كه با وي صحبت هايي شده و قرار است هفته آينده نتيجه را به ما بگويد.
رئيس فدراسيون ورزش سه گانه همچنين از اردو و مسابقات تداركاتي تيم ملي در چند كشور آفريقايي خبر داد و گفت: تيم‌ ‌ملي را براي برگزاري يك اردو و حضور در سه مسابقه به كشورهايي چون آفريقاي جنوبي اعزام مي كنيم و اين مربي در مذاكراتي كه داشتيم قول داد كه تيم را براي كسب مدال آسيايي و سهميه المپيك ياري دهد.
او ادامه‌ داد: رقابت در داخل مجمع سالم بود. البته رياكاري‌هايي هم وجود داشت، اما من اميدوارم بقيه نامزدها اگر قصد كمك دارند بيايند و به فدراسيون كمك كنند.
صبور همچنين با بيان اينكه افتخار مي‌كنم كه در طي اين سال‌ها حمال انقلاب بوده‌ام، گفت: پشيزي براي پست و مقام ارزش قائل نيستم ، اما اين را فرصتي ديدم براي خدمت كردن ولي قبل از انتخابات بي اخلاقي‌ و نامهرباني هايي زيادي در فضاي مجازي صورت گرفت كه شخصيتم اجازه پاسخگويي به چنين مطالبي را نداد.
وي در خصوص حضور ورزش سه گانه در بازي هاي آسيايي 2018 جاكارتا ، اضافه كرد: متاسفانه تا كنون ظلم‌هاي زيادي به رشته سه گانه شده است. با وجود اين كه گرداني از آدم ها به دوره‌هاي قبل بازي‌هاي آسيايي اعزام كردند، اما در همان ابتدا خيلي ها شكست خوردند، اما سه گانه را اعزام نكردند.
رئيس فدراسيون سه گانه ، گفت: حالا با تحولاتي كه در وزارت ورزش شاهد آن بوده ايم، در حال رايزني هايي هستيم تا بتوانيم در بازي هاي آسيايي جاكارتا باشيم و اين درحالي است كه دو سهيمه هم داريم.
وي همچنين در مورد همكاري فدراسيون سه گانه با 'شيرين گرامي' بانوي سه گانه كار ساكن انگليس، گفت: گرامي ارتباط خوبي با فدراسيون دارد و تمام مسابقات را با مجوز ما شركت مي‌كند. صحبت هايي با وي داشتيم تا در بازي هاي آسيايي 2018 از اين ورزشكار استفاده كنيم.
مجمع انتخاباتي فدراسيون سه گانه امروز (دوشنبه ) برگزار شد و محمد علي صبور با كسب 21 راي از مجموع ٣٩ راي اخذ شده به مدت چهار سال ديگر سكان هدايت اين فدراسيون را بدست گرفت.
بازي هاي آسيايي 2018 از 27 مرداد تا 11 شهريورماه 97 در جاكارتاي اندونزي برگزار مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران وجهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **1828**1584
خبرنگار : گلي سفيدزاده*انتشار:مولوي
۰ نفر