۱ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۴۶
کد خبر: 82772131
T T
۰ نفر
توقف تيم ملي حفاري در هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتسال

اهواز - ايرنا - تيم فوتسال ملي حفاري در هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر برابر حريف خود متوقف شد تا دهمين تساوي خود را در اين فصل كسب كند.

به گزارش ايرنا تيم ملي حفاري روز جمعه در هفته بيست و سوم از سري رقابت هاي ليگ برتر فوتسال ميهمان تيم ارژن فارس در شيراز بود كه با نتيجه 2 بر 2 متوقف شد.
شاگردان كياوش علاسوند (تيم ملي حفاري) در حالي به مصاف حريف خودرفتند كه با تساوي هفته گذشته برابر مس سونگون از انگيزه بالايي برخوردار بودند اين در حالي است كه تيم ارژن فارس در ديدار قبل خود برابر آذرخش بندرعباس شكست خورده بود.
تيم ملي حفاري اهواز در چهار مصاف قبلي خود موفق به كسب سه پيروزي و يك شكست شده بود.
ديدار رفت بين دو تيم با حساب پنج بر سه به سود تيم ملي حفاري به پايان رسيده بود و اين موضوع انگيزه بازيكنان ارژن فارس را براي برد دوچندان مي كرد.
تيم ارژن فارس كه در اين ديدار از امتياز ميزباني بهره مي برد شروع خوبي داشت و با 2 گل محمد نجفي و جعفر بيضايي از تيم ملي حفاري پيش افتاد.
در ادامه بازيكنان ملي حفاري كه در اين فصل به دنبال كسب سهميه آسيايي هستند و نمي خواستند فاصله امتيازاتشان با سه تيم بالايي جدول بيشتر شود عملكرد قابل قبولي از خود به نمايش گذاشتند و با گلزني پيمان حفيظي و بهزاد عظيمي بازي را به تساوي كشاندند.
تيم فوتسال ملي حفاري هم اكنون با كسب 40 امتياز در رده چهارم جدول رده بندي قرار دارد. اين تيم روز هفتم دي در هفته بيست و چهارم به مصاف تيم هيات فوتبال قم مي رود.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاكري ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي