۴ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۰۲
کد خبر: 82775430
T T
۰ نفر
دومين پيروزي رعد پدافند خوزستان در ليگ برتر بسكتبال

اهواز - ايرنا - دومين پيروزي تيم بسكتبال رعد پدافند خوزستان در هفته چهاردهم رقابت هاي ليگ برتر رقم خورد.

به گزارش ايرنا تيم بسكتبال رعد پدافند خوزستان روز دوشنبه در هفته چهاردهم رقابت هاي ليگ برتر در اهواز به مصاف تيم يس آل گرگان رفت كه در نهايت با نتيجه 78 بر 73 به برتري دست يافت.
دو تيم يس آل گرگان و رعد پدافند خوزستان در حالي امروز به مصاف يكديگر رفتند كه به ترتيب با 17 و 15 امتياز در مكان هاي هفتم و هشتم جدول رده بندي قرار داشتند.
در كوارتر اول اين ديدار دو تيم به صورت پاياپاي پيش رفتند و هيچ يك به ديگري راه نمي داد كه در نهايت نتيجه اين كوارتر 18 بر 17 به سود تيم يس آل به پايان رسيد.
در كوارتر دوم بازيكنان رعد پدافند بر خلاف بازي هاي گذشته عملكرد خيره كننده اي از خود بر جاي گذاشتند و با نتيجه 23 بر 13 پيروز شدند كه اين موضوع خوشحالي تماشاگران اهوازي را در پي داشت.
كوارتر چهارم بازي در حالي برگزار شد كه بازيكنان يس آل با پرتاب هاي بي نقص خود امتيازات عقب افتاده را به خوبي جبران كردند و با نتيجه 21 بر 13 به برتري رسيدند.
در كوارتر پاياني اين ديدار وحيد حاجيان بازيكن گارد تيم رعد پدافند كه بيشترين امتياز را براي اين تيم كسب كرد، بسيار خوب ظاهر شد و موجب شد كه رعد پدافند با نتيجه 25 بر 21 پيروز اين كوارتر و كل بازي شود.
تيم رعد پدافند خوزستان با كسب اين پيروزي 17 امتيازي شد و در همان مكان هشتم جدول باقي ماند. اين تيم در هفته هفدهم رقابت ها به مصاف تيم پالايش نفت آبادان خواهد رفت.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاكري**انتشار: كبري آقازري