۷ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۲۳
کد خبر: 82778754
T T
۰ نفر
حاشيه نگاري از مسابقه فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان

اهواز - ايرنا- مسابقه دو تيم هم نام استقلال تهران و خوزستان كه با برتري سه بر صفر استقلال تهران منجر شد با حاشيه هائي همراه بود.

به گزارش ايرنا ديدار بين دو تيم استقلال خوزستان و استقلال تهران روز پنجشنبه در ورزشگاه غدير اهواز برگزار شد.
پيش از شروع بازي، بازيكنان دو تيم با در دست داشتن بنري روز 9 دي روز بصيرت و ميثاق امت را گرامي داشتند.
وينفرد شفر پيش از بازي به سمت عبدالله ويسي سرمربي تيم ميزبان رفت كه مورد استقبال آن ها قرار گرفت.
استقبال پرشور تماشاگران اهوازي از اين ديدار باعث شد كه راه هاي ورودي به ورزشگاه غدير اهواز با ترافيك سنگين همراه شود.
حضور تماشاگران فولاد و استقلال اهواز با در دست داشتن پرچم هاي قرمز و آبي كه براي حمايت از استقلال خوزستان به ورزشگاه آمده بودند از ديگر حواشي اين بازي به شمار مي رفت.
تماشاگران خوزستاني با سر دادن شعار خوزستان برزيلته از تيم خود حمايت كردند و هواداران استقلال تهران با ورود بازيكنان اين تيم به زمين آن ها را تشويق كردند.
وريا غفوري در دقيقه هفت با توپ ربايي از بازيكنان استقلال خوزستان موفق شد از محوطه جريمه دروازه آبي هاي خوزستان را باز كند.
تردد تماشاگران حاضر در جايگاه ويژه ورزشگاه موجب عدم ديد مناسب خبرنگاران شد اين در حالي است كه اين موضوع در بازي هفته گذشته بين دو تيم فولاد و پرسپوليس اتفاق افتاده بود.
در بين دو نيمه بازي، بهنام برزاي بازيكن خوزستاني تيم استقلال تهران به شدن از سوي هواداران اين تيم تشويق شد.
در دقيقه 47 بازي سلمان بحراني با گل به خودي براي دومين بار دروازه آبي هاي خوزستان را باز كرد تا اميدهاي ويسي براي كسب امتياز در اين بازي از بين برود.
در دقيقه 53 اين ديدار وريا غفوري در حالي كه قصد زدن ضربه كرنر را داشت، هواداران منتصب به استقلال خوزستان به سمت او سنگ پرتاب كردند كه اين موضوع باعث توقف يك دقيقه بازي شد.
با ورود پژمان منتظري در نيمه دوم، اميد ابراهيمي به سمت اين بازيكن با تجربه رفت تا بازوبند كاپيتاني را بر بازوي او ببندد اما با مخالف منتظري رو به رو شد.
روزبه چشمي بازيكن تيم استقلال تهران در دقيقه 75 بازي با يك ضربه استثنايي از درون محوطه جريمه سومين گل اين تيم را به ثمر رساند.
بهروز مكوندي پس از دريافت گل سوم تيمش از روي عصبانيت بطري آب را با پا لگد زد.
در دقيقه 84 اين ديدار يكي از هواداران استقلال تهران وارد زمين شد و سپس به سمت نيمكت اين تيم رفت كه با دخالت بازيكنان و مربيان استقلال به بيرون منتقل شد.
در دقيقه 86 هواداران تيم استقلال تهران با پرتاب شي به درون زمين موجب توقف بازي شدند كه با خواهش مهدي رحمتي و اميد ابراهيمي اين موضوع خاتمه يافت.
در اين ديدار وحيد نامداري، يونس دلفي و فرزاد بهمني از تيم استقلال خوزستان و ميثم كريمي و روزبه چشمي از داور كارت زرد دريافت كردند.
بازيكنان تيم استقلال تهران پس از پايان بازي به سمت تماشاگران خود رفتند و با تشويق ايسلندي از حمايت هاي آن ها تشكر كردند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاكري** انتشار: محسن بهاروند