۷ دی ۱۳۹۶، ۲۱:۱۶
کد خبر: 82778872
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتسال ملي حفاري:حريف توان مقابله با ما را نداشت

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم فوتسال ملي حفاري گفت: از هر لحاظ برتر از حريف بوديم و بايد بگويم كه آن ها توان مقابله با ما را نداشتند.

كياوش علاسوند روز پنجشنبه پس از پيروزي 10 بر 3 تيمش مقابل هيات فوتبال قم در اهواز اظهار كرد: بازي كاملا يك طرفه اي را شاهد بوديم و حتي مي توانستيم با تعداد گل بيشتر پيروز شويم اما بچه هاي ما بازي را رها كردند و اين امر باعث شد در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند.
سرمربي تيم ملي حفاري با بيان اين كه نسبت به حريف از تجربه بالاتري برخوردار بوديم افزود: نماينده قم از بازيكنان جوان و خوبي بهره مي برد اما به لحاظ آمادگي در سطح خوبي نبودند.
وي عنوان كرد: در ادامه راه سعي مي كنيم به روند بردهاي خود ادامه دهيم و نيم نگاهي به قرار گرفتن در بين سه تيم بالايي جدول خواهيم داشت هر چند كه به خوبي مي دانيم كار بسيار سختي است.
علاسوند افزود: از عملكرد بازيكنانم تا به اين جاي مسابقات راضي هستم هر چند كه در كل مي توانستيم بهتر باشيم. امروز بازي بسيار رواني ارائه داديم و به لحاظ تاكتيكي در شرايط خوبي قرار داشتيم.
در ادامه سيد مهدي غياثي سرمربي تيم هيات فوتبال قم گفت: با توجه به اين كه سقوط تيم ما به ليگ دسته يك قطعي شده است از انگيزه بازيكنان در ادامه مسابقات كاسته شده و اين امر در عدم نتيجه گرفتن تيم تاثيرگذار است.
وي عنوان كرد: بازيكنان ما از توانايي خوبي برخوردارند اما متاسفانه نمي توانند آن چه را كه در تمرينات انجام مي دهند، در مسابقات رسمي به نمايش بگذارند.
غياثي با اشاره به اين كه از نتيجه بدست آمده اصلا راضي نيستم و معتقدم بازيكنانم دستورات كادر فني را به خوبي در زمين پياده نمي كنند افزود: هر چند در انتهاي جدول قرار داريم و سقوطمان به ليگ پايين تر قطعي شده است اما بايد بازي بهتري انجام مي داديم.
وي در خصوص حريف خود تيم ملي حفاري گفت: آن ها تيم بسيار خوب و منظمي هستند كه از تجربه بالايي در ليگ برتر برخوردار هستند همچنين چندين بازيكن ملي پوش دارند كه اين موضوع به آن ها كمك بسياري مي كند. اميدوارم در ادامه راه موفق باشند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاكري** انتشار: محسن بهاروند