۷ دی ۱۳۹۶، ۲۱:۲۳
کد خبر: 82778874
T T
۰ نفر
تداوم شكست ناپذيري پتروشيمي در ليگ برتر بسكتبال

اهواز - ايرنا - تيم پتروشيمي بندرامام در هفته هفدهم رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال برابر حريف خود به برتري دست يافت تا همچنان به نوار پيروزي هاي خود ادامه دهد.

به گزارش ايرنا تيم بسكتبال پتروشيمي روز پنجشنبه در چارچوب رقابت هاي ليگ برتر برابر ميزبان خود نيروي زميني تهران صف آرايي كرد كه با نتيجه 77 بر 66 به برتري برسد تا تنها تيم بدون شكست رقابت ها باشد.
دو تيم پتروشيمي و نيروي زميني در حالي به مصاف يكديگر رفتند كه به ترتيب با 28 و 20 امتياز در مكان هاي اول و ششم جدول رده بندي قرار داشتند.
كوارتر اول اين ديدار با درخشش ملي پوشان تيم پتروشيمي 16 بر 11 به سود اين تيم به پايان رسيد تا شاگردان مهران شاهين طبع همچون ديدارهاي قبل شروع خوبي داشته باشند.
در كوارتر دوم بازيكنان تيم نيروي زميني موفق شدند از قوه جواني خود به خوبي بهره ببرند و با دوندگي بيشتر 21 بر 18 به برتري برسند.
كوارتر سوم اين ديدار در حالي آغاز شد كه بازيكنان پتروشيمي تجربه بالاي خود را بر حريف جوانشان غالب كردند و با پرتاب هاي بي نقص خود 20 بر 13 به پيروزي رسيدند.
در كوارتر چهارم تيم پتروشيمي با مديريت كردن بازي موفق شد 23 بر 21 به برتري برسد و در كل با نتيجه 77 بر 66، پانزدهمين پيروزي خود را در ليگ امسال جشن بگيرد.
تيم پتروشيمي بندرامام با كسب اين پيروزي 30 امتيازي شد و همچنان صدر جدول را به خود اختصاص داد.
در ديگر بازي اين هفته دو تيم خوزستاني پالايش نفت آبادان و رعد پدافند به مصاف يكديگر رفتند كه پالايش نفت با نتيجه 105 بر 57 به برتري رسيد.
در حال حاضر سه تيم پتروشيمي، پالايش نفت و رعد پدافند در حال حاضر با كسب 30، 25 و 18 امتياز در مكان هاي اول، چهارم و هشتم رده بندي جاي دارند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاكري** انتشار: محسن بهاروند