۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱:۳۴
کد خبر: 82792197
T T
۰ نفر
كشف كالاي ورزشي قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال در اهواز

اهواز-ايرنا- فرمانده انتظامي خوزستان گفت: 2 محموله كالاي ورزشي قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال در شهرستان اهواز كشف و ضبط شد.

به گزارش پنج شنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس سردار 'حيدر عباس زاده' با اعلام اين خبر گفت: در راستاي حمايت از توليد داخل و اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كال و ارز ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي با تشديد كنترل بر خودروهاي عبوري 2 دستگاه كاميون حامل بار قاچاق را در محور مواصلاتي 'اهواز – انديمشك' شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه آنها را متوقف كردند.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: در بازرسي از 2 كاميون توقيف شده تعداد 2 هزار و 328 جفت كفش اسكيت،چهار هزار و 300 عينك شنا ، يك هزار و 185 عدد تخته اسكيت، يك هزار و 296 جفت دستكش ورزشي ، پنج هزار و 240 عدد قمقمه آب ، 780 عدد توپ ورزشي و 450 دستگاه كورنومتر فاقد هرگونه مجوز گمركي كشف شد.
فرمانده انتظامي خوزستان در ادامه با بيان اينكه كارشناسان ارزش ريالي كالاي قاچاق كشف شده را پنج ميليارد ريال برآورد كرده اند، اظهار كرد: در اين رابطه 2 متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
سردار عباس زاده تصريح كرد: مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچيان در تمام نقاط استان يكي از اولويت هاي اصلي فرماندهي انتظامي استان خوزستان است.
7164/6002 خبرنگار : عاطفه جوادي **انتشار: كبري آقازري