۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۰۱
کد خبر: 82795653
T T
۰ نفر

دستگيري 6 قاچاقچي در مياندوآب

۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۰۱
کد خبر: 82795653
دستگيري 6 قاچاقچي در مياندوآب

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي مياندوآب با اشاره به دستگيري 6 قاچاقچي كالا و مواد مخدر در اين شهرستان، گفت: 660 ميليون ريال كالاي قاچاق و 3.5 كيلوگرم ترياك در 2 عمليات جداگانه با تلاش ماموران انتظامي در اين شهرستان كشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: عوامل انتظامي اين شهرستان با هدف اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و تحقق شعار سال در عمليات هاي جداگانه اي با كنترل خودروهاي عبوري از سمت مياندوآب به شهرهاي مركزي كشور، موفق به كشف اين ميزان كالاي قاچاق شدند.
وي اضافه كرد: اين كالاهاي قاچاق كه از شهرهاي مرزي بارگيري شده بود، شامل هفت هزار و 80 عدد آمپول خارجي، 6 هزار و 600 پاكت تنباكوي قاچاق و 55 هزار نخ سيگار خارجي است.
سرهنگ شيخ نژاد ادامه داد: قاچاقچيان دستگير شده پس از تشكيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شدند و در اين رابطه سه دستگاه خودرو نيز توقيف شد.
سرهنگ شيخ نژاد تاكيد كرد: مقابله با سرقت، كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاري هاي اجتماعي از اولويت هاي انتظامي اين شهرستان در سال جاري است.

**4.5 كيلوگرم ترياك در مياندوآب كشف و ضبط شد
فرمانده انتظامي شهرستان مياندوآب گفت: ماموران انتظامي در يك عمليات اطلاعاتي توانستند 4.5 كيلوگرم ترياك در اين شهرستان كشف و ضبط كنند.
سرهنگ شيخ نژاد اظهار كرد: در اين ارتباط سه نفر دستگير و 2 دستگاه خودرو نيز توقيف شد.
وي اضافه كرد: مراتب پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي ارجاع شد.
شيخ نژاد بيان كرد: از ابتداي سالجاري مقدار 145 كيلوگرم انواع مواد مخدر در مياندوآب كشف شده كه نسبت به مدت مشابه سا گذشته 9 درصد افزايش داشته است.
وي افزود: همچنين در اين ارتباط يكهزار و 143 نفر دستگير و در دام پليس افتاده اند.
فرمانده انتظامي مياندوآب با تاكيد بر اينكه نبايد از موضوع مواد مخدر و تاثيرات آن بر جامعه به راحتي گذشت، گفت: بايد در مبارزه با اين آسيب اجتماعي كه به دنبال منحرف كردن جوانان است، همه احساس مسئوليت كرده و با آن مقابله كنيم.
سرهنگ شيخ نژاد از مردم خواست پليس را در زمينه كاهش آسيب هاي اجتماعي ياري كنند و هرگونه اخبار در اين خصوص را به نيروي انتظامي اطلاع دهند.
به گزارش ايرنا، شهرستان مياندوآب يكي از گلوگاه هاي كنترل كالاهاي قاچاق در جنوب آذربايجان غربي است و بيش از 277 هزار نفر جمعيت دارد.
9871/3214/3093
**خبرنگار: زين العابدين شيخي **تنظيم كننده: شاهين سپهراد **انتشار دهنده: عليرضا فولادي