۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲
کد خبر: 82797836
T T
۰ نفر
تجليل از معلم فداكاري كه با دست و پاي گچ گرفته همچنان تدريس مي كند

كرمانشاه- ايرنا- فرماندار روانسر از ايثار و فداكاري 'توفيق نگاري' آموزگار دبستان تلاش روستاي گيج اين شهرستان كه با وجود مشكلات جسمي و استراحت پزشكي در كلاس درس حاضر مي شود، تجليل كرد.

به گزارش ايرنا، حسين ويسمرادي روز سه شنبه با حضور در مدرسه روستاي 'گيج' و قدرداني از تلاش هاي دلسوزانه معلم اين روستا گفت: اين اقدام ارزشمند، به تمام معنا كارعاشقانه معلمي است و با هيچ اقدامي نمي‌توان از آن قدرداني كرد.
وي تصريح كرد: كار و روحيه عظيم آقاي نگاري بسترساز ترويج روحيه نوع‌دوستي، انسان‌دوستي و ايثار است.
فرماندار روانسر اظهار كرد: اين سرزمين مهد پرورش انسان هاي بزرگي است كه تاريخ به آنها افتخار مي كند چرا كه در طول سال‌هاي گذشته معلمان بسياري بودند كه بدون هيچ چشم‌داشتي در سخت‌ترين و دشوارترين لحظات، آفريننده باشكوه‌ترين جلوه‌هاي معلمي شدند.
ويسمرادي از معلمي به عنوان شريف ترين و پرمسئوليت ترين مشاغل ياد كرد و گفت: بدون شك در جامعه اسلامي، اساسي ترين كار تعليم و تربيت است.
مدير آموزش و پرورش روانسر نيز گفت: همكار متعهد و وظيفه شناس ما در حوزه آموزش ابتدايي آقاي توفيق نگاري با احساس مسئوليت، وظيفه معلمي خود را با وجود بيماري به نحو مطلوب انجام مي دهد.
عثمان ويسي افزود: علاقه شديد و وابستگي جالب دانش آموزان به اين معلم و علاقه اش به انجام وظيفه الگويي از جلوه هاي زيبا معلمي است.
توفيق نگاري مدير آموزگار دبستان تلاش روستاي گيج از توابع بخش مركزي شهرستان روانسر با توجه به مشكلات جسمي حضور در جمع دانش آموزان را به استراحت پزشكي ترجيح داده است.
آقاي نگاري با وجود شكستگي دست و پا و نيز داشتن 2 ماه مرخصي استعلاجي هر روز در مدرسه حاضر و با عشق وعلاقه خاصي امور آموزشي و پرورشي مدرسه را انجام مي دهد.
دبستان تلاش روستاي گيج از توابع دهستان حسن آباد بخش مركزي روانسر داراي 10 دانش آموز است و دانش آموزان در كانكس مشغول تحصيل هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:يوسف فتاحي ** انتشار دهنده:علي مولوي