۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۰۶
کد خبر: 82801977
T T
۰ نفر
توسعه ورزش همگانی اولویت هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: با هدف افزایش نشاط جامعه معلولان و جانبازان، توسعه ورزش همگانی در اولویت هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر است.

سید ابراهیم بحرانی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با نهادینه شدن ورزش همگانی زمینه افزایش حضور جانبازان و معلولان استان بوشهر در مسابقات پارا آسیایی و جهانی نیز فراهم می شود.
وی بیان كرد:همچنین ورزش همگانی یك ضرورت برای جلوگیری از انزوای اجتماعی جامعه جانبازان و معلولان استان بوشهر است.
بحرانی ادامه داد: اكنون از زمان شكل گیری كمیته ورزش های همگانی هیات ورزش های معلولان و جانبازان استان بوشهر 2 سال می گذرد كه در این مدت با همكاری دستگاه های ذیربط به دستاوردهای ارزشمندی در این حوزه دست پیدا كردیم.
وی یادآور شد: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر نیز ویژه مسابقات تیراندازی، كوهنوردی و دو ومیدانی در شهرستان های مختلف استان بوشهر پیش بینی شده است.
بحرانی بیان كرد: در این ارتباط پس از برگزاری همایش ویلچرانی خانوادگی جانبازان و معلولان در شهر بوشهر جشنواره تنیس روی میز همگانی در سالن ورزشی فجر شهر خورموج برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از این مسابقات 50 ورزشكار جانباز و معلول از شهرستان های بوشهر، دشتستان، دشتی، كنگان، تنگستان، جم و گناوه با یكدیگر به رقابت پرداختند.
بحرانی گفت: این مسابقات در 2 بخش ایستاده و نشسته برگزار و در پایان به نفرات برتر و سایر نفرات شركت كننده جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه