۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 82806893
T T
۰ نفر

دستگیری 55 زن و مرد در پارتی شبانه بیرجند

۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 82806893
دستگیری 55 زن و مرد در پارتی شبانه بیرجند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اقدام قاطع و به موقع پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، 55 نفر زن و مرد در پارتی مختلط شبانه در شهرستان بیرجند دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع افزود: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر این كه خانمی با هویت معلوم به همراه همسرش كه غیر بومی استان است قصد برگزاری مراسم پارتی مختلط شبانه و اعمال منافی عفت عمومی در شهرستان بیرجند را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی اظهار كرد: با تعقیب و مراقبت های انجام شده محل اجرای پارتی در منزلی ویلایی در شهرستان بیرجند شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و مشخص شد تعدادی زن و مرد نامحرم به صورت مختلط با وضعیت حجاب نامتعارف و زننده با خودروهای گرانقیمت برای اجرای پارتی در این مكان حضور دارند.
وی گفت: ماموران با هماهنگی دادستان استان و با تشكیل تیم های عملیاتی در محل حاضر شدند و مشاهده كردند صدای سیستم های صوتی بسیار بلند است و با توجه به برگزاری پارتی شبانه در ساعات پایانی شب موجب نارضایتی شهروندان شده و با توجه به حجم بالای خودروها و تعداد شركت كنندگان، محدودیت های ترافیكی در محل ایجاد شده است.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به حضور قاضی كشیك در محل افزود: نیروهای انتظامی در عملیاتی ضربتی به محل اجرای پارتی وارد شدند و تعداد 32 مرد و 23 زن را كه با پخش آلات موسیقی و آهنگ بسیار بلند به صورت مختلط در حال رقص و پایكوبی بودند، دستگیر كردند و سرباند اصلی برگزار كننده این پارتی به همراه دستیارانش نیز دستگیر شد.
وی از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی، با واحدهای صنفی كه اقدام به در اختیار قرار دادن آلات موسیقی و صوتی، دستگاه ایجاد مه و رقص نور و سایر ملزومات برگزاری مراسم پارتی به شهروندان می كنند برخورد قضایی شده و وسایل كشف شده نیز توقیف و محل اجرای پارتی و اماكن صنفی متخلف نیز پلمب خواهد شد.
سردار شجاع خاطرنشان كرد: با توجه به فرهنگ غنی مردم استان خراسان جنوبی و اقدام به موقع مأموران پلیس امنیت عمومی استان، دستگیری شركت كنندگان در این پارتی موجب رضایتمندی مردم و همسایگان قرار گرفت و در پیام هایی از عملكرد پلیس تقدیر كردند.
خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و بیرجند مركز این استان است.
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
۰ نفر