۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵
کد خبر: 82816049
T T
۰ نفر
دووميداني داخل سالن آسيا/مدال نقره سپيده توكلي در نخستين روز رقابتها

تهران - ايرنا - «سپيده توكلي» در نخستين روز از رقابت هاي دووميداني داخل سالن قهرماني آسيا در تهران در ماده پرش ارتفاع به مدال نقره دست يافت و نمايندگان ايران در مواد 800 و 3000 متر از كسب مدال بازماندند.

به گزارش ايرنا، هشتمين دوره رقابت هاي دووميداني داخل سالن قهرماني آسيا روزهاي 12 تا 14 بهمن ماه با حضور 360 ورزشكار از 22 كشور در سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار مي شود.
سپيده توكلي امروز پنجشنبه در ماده پرش ارتفاع با ثبت ركورد يك متر و 80 سانتيمتر بعد از نماينده ازبكستان مدال نقره گرفت.
«دوسانووا» از ازبكستان با يك مترو 87 سانتي متر مدال طلا را از آن خود كرد.
«نادژدا دوبوويستكايا» از قزاقستان نيز با يك متر و 80 سانتيمتر مدال برنز را كسب كرد.
همچنين دور مقدماتي ماده 400 متر زنان نيز برگزار شد كه در گروه نخست «الهام كاكلي» از ايران با سه دونده ديگر رقابت كرد به فينال رسيد و در گروه دوم نيز «مريم محبي» از ايران با پنج دونده در خط استارت قرار گرفت كه او نيز فيناليست شد.فينال اين ماده صبح فردا (جمعه)‌ برگزار خواهد شد.
همچنين رقابت هاي دو 800 متر زنان نيز با حضور ۹ دونده برگزار شد كه «هانيه ثمري» با ركورد۲:۱۶،۰۳ در رده پنجم ، «ساجده فاني» با ركورد ۲:۱۷،۷۹ در رده ششم و «تكتم دستاربندان» با ركورد 2:22،8 در رده هفتم، قرار گرفتند و از كسب مدال بازماندند.
در اين ماده «وانگ چونيو» از چين با زمان ۲:۰۹،۳۰، «هو ژيانيگ» از چين با ركورد ۲:۱۰،۸۱ و «نامالي» از سريلانكا با ۲:۱۰،۸۳ صاحب مدال هاي طلا، نقره و برنز شدند.
در ماده سه هزار متر نيز «پريسا عرب» با زمان ۱۰:۲۰،۸۲ پنجم، «سميرا زماني» با ۱۰:۴۳،۶۷ ششم و «افسانه فريدي» با ركورد ۱۰:۵۹،۸۱ در رده هفتم قرار گرفتند.
در اين ماده نيز «تاتيانا» از قزاقزستان با ركورد ۹:۳۳،۶۵ طلا گرفت، «ساتارووا» از قرقيزستان با ركورد ۹:۴۸،۰۳ و «تي اهان» از ويتنام با ركورد ۹:۴۸،۴۸ به ترتيب مدال هاي نقره و برنز را به گردن آويختند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1067** 6075
خبرنگار: رضا رمضاني** انتشاردهنده: زهرا هجيني نژاد