۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82826758
T T
۰ نفر

تهران قهرمان لیگ گلبال زنان كشور شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82826758
تهران قهرمان لیگ گلبال زنان كشور شد

گرگان - ایرنا - هشتمین دوره رقابت های لیگ گلبال زنان كشور كه از سه شنبه هفته گذشته به میزبانی گرگان در حال برگزاری بود، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

مسئول فنی رقابت های لیگ گلبال زنان كشور روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها با حضور 6 تیم گلستان، اصفهان، تهران، كردستان، خوزستان و اردبیل برگزار شد.
فریبا محمدی اظهار كرد: در دیدار فینال این دوره از رقابت ها تیم تهران در برابر اصفهان پیروز و قهرمان مسابقات شد و اصفهان به نایب قهرمانی رسید.
وی افزود: در دیدار رده بندی این دوره تیم های گلستان و كردستان به مصاف هم رفتند كه گلستان با برتری در برابر حریف بر سكوی سوم قرار گرفت.
مسئول فنی رقابت های لیگ گلبال زنان كشور ادامه داد: دور مقدماتی لیگ هشتم به صورت دوره ای برگزار شد و تیم های اول تا چهارم به مرحله پلی آف صعود كردند.
وی عمده مشكل ورزش زنان به ویژه كم بینایان و نابینایان را فقدان اطلاع رسانی لازم از سوی رسانه ها و نداشتن حامی مالی بیان كرد.
به گزارش ایرنا هشتمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی گلبال زنان نابینا و كم بینا كشور در گرگان كه قرار بود از روز سه شنبه 10 بهمن آغاز شود، به سبب وضعیت جوی و سرما با یك هفته تاخیر برگزار و عصر جمعه به پایان رسید.
در رشته ورزشی گلبال هر تیم سه بازیكن در زمین دارد كه در نزدیكی دروازه های خود قرار می گیرند و توپ را با دست به سمت دوازه حریف پرتاب می كنند، این بازی شامل دو نیمه 10 دقیقه ای است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا