۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸
کد خبر: 82830167
T T
۰ نفر
خواب آلودگي راننده علت اصلي واژگوني اتوبوس در جاده ديهوك -فردوس

بيرجند - ايرنا - رئيس پليس راه خراسان جنوبي ، علت اصلي واژگوني اتوبوس در محور ديهوك - فردوس را بي توجهي به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي راننده اعلام كرد.

سرهنگ حسين رضايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: بر اساس آخرين آمار كه منجر به تشكيل پرونده از سوي پليس راه شده است، در حادثه واژگوني اتوبوس در جاده ديهوك - فردوس، 9 نفر كشته و 23 نفر زخمي شدند.
وي يادآور شد: ساير علل واژگوني اتوبوس در اين حادثه توسط كارشناسان پليس راهور در حال بررسي است.
يك دستگاه اتوبوس ساعت 2 و 34 دقيقه بامداد روز گذشته ( دوشنبه) در محور ديهوك - فردوس واژگون شد و اغلب سرنشينان آن زن و از گچساران در كهگيلويه و بويراحمد راهي مشهد مقدس بودند.
اين در حالي است كه مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان خراسان جنوبي اعلام كرد: 9 نفر در اين حادثه كشته و 36 نفر راهي بيمارستان شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند هم گفت: در مجموع تاكنون مصدومان حادثه واژگوني اتوبوس در محور ديهوك - فردوس مشكل خاصي براي درمان نداشته اند و حال عمومي آنها خوب است.
دكتر محمد دهقاني افزود: مصدومان در لحظات ابتدايي پس از وقوع حادثه در بيمارستان هاي شهرستان هاي فردوس و طبس بستري شده بودند كه 18 نفر (هفت نفر از فردوس و 11 نفر از طبس) با بالگردهاي اورژانس هوايي طبس و بيرجند و اتوبوس آمبولانس به بيمارستان امام رضا (ع) بيرجند منتقل شدند.
6054* خبرنگار و انتشار - مريم پنجابي