شهيد محلاتي نماد ولايت مداري، انقلابي گري و دشمن شناسي بود

تهران- ايرنا- نماينده ولي فقيه درسپاه پاسداران با اعلام اين كه گردهمايي سراسري روحانيون سپاه فردا (دوشنبه) برگزارمي شود، گفت: شهيد محلاتي نماد ولايت مداري، انقلابي گري و دشمن شناسي بود.

به گزارش يكشنبه شب ايرنا ازسپاه نيوز، حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي درحاشيه جلسه سياستگذاري و تبيين راهبردهاي حركت روحانيون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهاركرد: در شرايطي كه جبهه دشمنان انقلاب اسلامي با سرمايه گذاري و به كارگيري ابزارهاي مختلف جنگ تمام عيار و همه جانبه اي را عليه اصول و ارزشهاي انقلاب و كانون هاي مرجع و اعتماد آفرين براي ملت ايران به ويژه روحانيت در دستور كار قرار داده است و تلاش فراواني در شكاف بين نسل جديد با آموزه ها و عالمان ديني طراحي كرده است، ضروري است حوزه هاي علميه و آحاد طلاب و روحانيون با هوشمندي و همت درخور سناريوهاي شيطاني آنها در اين زمينه را خنثي و ابتر سازند.
وي افزود: منظومه رهنمودهاي رهبرمعظم انقلاب، مهم ترين وظايف روحانيت درعصرحاضر را هدايت فكري و ديني، هدايت سياسي و بصيرت افزايي و راهنمايي و حضور در عرصه خدمات اجتماعي قرار داده است.
نماينده ولي فقيه درسپاه، ورود روحانيون و طلاب براي مقابله هوشمندانه و مؤثر با كانون ها وعناصري كه درپي نفوذ دادن شبهات و تفكرات غلط درفضاي مجازي هستند را از وظايف خطير امروز روحانيون توصيف و تاكيدكرد: جامعه روحانيت به ويژه روحانيون شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بايد اين واقعيت را همواره درنظر داشته باشند كه تداوم و حركت صحيح و انقلابي كشور و نقش آفريني هاي بموقع و زمان شناسانه مردم در صحنه هاي نياز انقلاب و پيش روندگي ايران عزيز بدون حضور مستمر و فعال روحانيت امكان پذير نمي باشد.
سعيدي يادآورشد: عملياتي كردن منويات و انتظارات مقام معظم رهبري از طلاب و روحانيون و ياري جستن روحانيت از تجارب ارزشمند و راهگشايي تاريخي، موجبات ارتقاي اقتدار معرفتي،ايماني و معنوي جامعه و صيانت از مردم برابر هجمه هاي دشمن به حوزه باور، اعتقاد و اعتماد آنان را فراهم و تضمين مي نمايد.
وي با اشاره به سالگرد شهادت آيت الله محلاتي (ره) نماينده حضرت امام (ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و علل محبوبيت آن روحاني عاليقدر در اين نهاد انقلابي تصريح كرد: شهيد آيت اله فضل اله محلاتي داراي شخصيتي ممتاز و برجسته فكري و عملي بود و با برخورداري از خصلت دشمن شناسي، سازش ناپذيري، انقلابي گري و غيرت ديني و آمادگي براي فداكاري و مجاهدت في سبيل الله در بين پاسداران انقلاب و رزمندگان اسلام در جبهه هاي دفاع مقدس محبوب و مورد احترام بود.
سعيدي افزود: در ايام سالگرد آن روحاني ارجمند كه نماد ولايت مداري، انقلابي گري و دشمن شناسي محسوب مي شود، گردهمايي سراسري روحانيون سپاه با حضور بيش از 3000 تن از روحانيون شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي فردا دوشنبه 30 بهمن ماه 1396 در تهران و درمحل ستاد فرماندهي كل سپاه برگزار خواهد شد.
وي بازشناسي رسالت و مسئوليت هاي خطير روحانيون شاغل در سپاه به ويژه درعرصه پاسخگويي به شبهات و تفكرات غلط و انحرافي و نيز تقويت بنيان هاي فكري، معرفتي و انقلابي گري نسل جوان سپاه را از وظايف و انتظارات فراروي آنان درمقطع حساس و خطير كنوني دانست.
اجتمام*1724*1193
تنظيم: حسن حيدري * انتشار: حسين فتح الهي
۰ نفر