۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۲۱:۵۰
کد خبر: 82836644
T T
۰ نفر
عملیات جست‌وجوی هواپیمای تهران یاسوج فردا از سر گرفته می شود

یاسوج - ایرنا - استاندار كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه با وجود 10 ساعت تلاش، اثری از هواپیمای سقوط كرده تهران یاسوج دیده نشده است گفت: عملیات جست و جوی هواپیما، مجدداً صبح فردا با مساعدت شدن هوا از سر گرفته خواهد شد.

علی محمد احمدی یكشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات جستجوی هواپیما در حال حاضر به دلیل تاریكی و شرایط سخت جوی امكان پذیر نیست.
وی با اشاره به اینكه هواشناسی برای فردا دوشنبه 30 بهمن نیز بارش باران و برف پیش بینی كرده است اظهار داشت: تلاش می شود فردا با بهره گیری از تمام امكانات جستجو تا پیدا شدن لاشه هواپیما ادامه یابد.
احمدی تصریح كرد: از ساعت اولیه اعلام محو شدن هواپیما با تمام امكانات ستاد بحران شامل نیروهای امدادی، دستگاه های اجرایی، تجهیزات، تكاوران نیروهای نظامی و انتظامی و افراد آگاه محلی برای یافتن لاشه هواپیما تلاش شد.
وی عنوان كرد: به دلیل شرایط سخت جوی، برف، بوران، باد و كاهش دید مستقیم تا 200 متر و تاریك شدن هوا تحقق اهداف میسر نشد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح امروز یكشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترك ولی در نزدیكی سمیرم اصفهان سقوط كرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مركز كنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه كوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شد.
/6110/8143