۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82838337
T T
۰ نفر

جاده ياسوج - سي سخت مسدود شد

۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82838337
جاده ياسوج - سي سخت مسدود شد

ياسوج - ايرنا - فرمانده پليس راه كهگيلويه و بويراحمد گفت: جاده ياسوج - سي‌سخت (گردنه بيژن) كيلومتر 20 به دليل انجام عمليات امداد رساني و براي دسترسي به هواپيماي سقوط كرده تهران ياسوج تا اطلاع ثانويه مسدود شده است.

سرهنگ بهنام ويسي پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: جاده برف گير گردنه بيژن در شهرستان دنا در كهگيلويه و بويراحمد كه از بهمن امسال با بارش برف مسدود شده بود با تأكيد وزير راه و شهرسازي و تلاش راهداران اين استان براي كمك به عمليات جست و جوي هواپيماي تهران- ياسوج در يك مقطع بازگشايي و با توجه به حجم ترافيك و براي امداد رساني بهتر مسدود شده است.
وي بيان كرد: گردنه بيژن يكي از مناطق برف گير و سخت گذر در شهرستان دنا در استان كهگيلويه و بويراحمد است كه در برخي سال‌هاي گذشته اين محور نزديك به 6 ماه هم مسدود مي‌شد.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: انتقال اجساد جانباختگان سقوط هواپيماي مسافربري تهران - ياسوج به پايين قله چهار هزار متري در كمترين زمان ممكن انجام مي‌شود.
علي محمد احمدي اظهار كرد: اين اجساد سپس به شهر ياسوج منتقل و مراحل قانوني براي تشخيص هويت انجام خواهد شد.
وي افزود: حدود 100 كوهنورد و امدادگر از طريق زميني يا بالگرد به محل سقوط اين هواپيما اعزام شده‌اند.
احمدي بيان كرد: تلاش 2 شبانه روزي كوهنوردان، امدادگران و نيروهاي مردمي براي يافتن لاشه هواپيماي سقوط كرده و اجساد جانباختگان اين سانحه هوايي به ثمر نشست و خانواده‌هاي آنان از بلاتكليفي خارج شدند.
پرواز شماره 3704 هواپيمايي آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازي ساعت 8 صبح روز يكشنبه تهران را به مقصد ياسوج ترك ولي در نزديكي سميرم اصفهان سقوط كرد.
اين هواپيما از نوع اي تي آر 72 پس از 55 دقيقه از صفحه رادار مركز كنترل خارج مي‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط اين هواپيما در منطقه كوهستاني پادناي سميرم اعلام شد.
7531/6110