تعدادی از پیكرهای جان باختگان تا قبل از غروب منتقل می‌شود

یاسوج - ایرنا - استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از پیكرهای جان‌باختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج تا قبل از غروب امروز منتقل می‌شوند.

علی محمد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروهی از امدادگران كه به‌صورت زمینی روز گذشته صعود را آغاز كرده بودند به محل سقوط هواپیما رسیده‌اند و تا چند ساعت آینده انتقال پیكرها انجام می‌شود.
وی بیان كرد: تعداد دیگری از كوهنوردان و تكاوران در نزدیكی محل حادثه هستند و به‌زودی به منطقه می‌رسند.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد تصریح كرد: هماهنگی‌های لازم با هوانیروز ارتش، سپاه و دیگر متولیان برای تأمین تجهیزات و امكانات موردنیاز برای انتقال پیكرها انجام‌شده اما چون نقطه حادثه در ارتفاع چهار هزار و 500متری و سخت گذر قرار دارد امكان هلی برن مستقیم نیروها وجود ندارد و بخشی از مسیر باید به صورت پیاده طی شود.
احمدی از تلاش تمام نیروهای امدادگر، مسئولان و مردم برای انجام عملیات جست‌وجو از سه روزه گذشته تاكنون قدردانی كرد.
قطعاتی از لاشه هواپیمای سانحه دیده بامداد سه شنبه در ارتفاع چهار هزار و 500 متری منطقه نقل واقع در استان اصفهان پیدا شد.
نیروهای یگان كوهنوردی استان‌های فارس، خوزستان، كهگیلویه و بویراحمد، مركزی و نیروهای زبده هلال احمر از استان‌های مختلف در عملیات امروز حضور دارند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یكشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترك ولی در نزدیكی سمیرم اصفهان سقوط كرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مركز كنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه كوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شده بود.
پرواز شماره 3704 شركت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یكشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترك كرد.
8143/6110