۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱
کد خبر: 82838888
T T
۰ نفر
كندوان جمعه يك طرفه مي شود

نوشهر - ايرنا - پليس راه كشور با اعلام برنامه محدوديت هاي ترافيكي پايان هفته در محورهاي كندوان ، هراز و فيروزكوه ، از يك طرفه شدن جاده كندوان در عصر جمعه هفته جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اعمال محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي اصلي مازندران به پايتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) آغاز مي شود و تا 6 بامداد روز شنبه پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
در اين مدت تردد هر نوع موتورسيكلت به جز موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي از محورهاي كرج – چالوس ، هراز و فيروزكوه ممنوع است.
** محور چالوس - كرج
- تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 الي 24 روز جمعه چهارم اسفند از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا 24 همين روز از مرزن آباد به سمت كرج يك طرفه خواهد بود.
- تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از محور كرج – چالوس ممنوع است.
** محور هراز
- تردد تمامي تريلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد تمام كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 امروز ( دوم اسفند ) و همچنين از ساعت 8 الي 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه ( سوم و چهارم اسفند) از محور هراز ممنوع است.
** محور فيروزكوه
- تردد تمام تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 روز جمعه چهارم اسفند از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.
** وضعيت جوي
بر اساس پيش بيني هواشناسي سياه بيشه ، در حال حاضر هواي جاده كندوان نيمه ابري دماي هوا 3 درجه بالاي صفر است .
همچنين هواي روز پنجشنبه در اين جاده كوهستاني صاف تا نيمه ابري گاهي افزايش ابر پيش بيني شده است.
هواي روز جمعه اين محور كوهستاني نيز صاف تا نيمه ابري در اواخروقت افزايش ابر پيش بيني شد.
همچنين هواي روز شنبه در اين محور صاف تا نيمه ابري در اواخروقت افزايش ابر پيش بيني شده است.
/1602/1654