۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۴۰
کد خبر: 82849412
T T
۰ نفر
محسن رضایی: ازسوی رهبری از امدادگران سانحه هوایی تشكر می‌كنم

یاسوج - ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام كه در منطقه «كوه گل» سی سخت و قرارگاه سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حضور یافت، گفت: ازسوی رهبر معظم انقلاب از تلاش‌ شبانه روزی نیروهای امدادی و اجرایی تشكر می‌كنم.

به گزارش ایرنا محسن رضایی صبح شنبه در دیدار با امدادگران خواستار بسیج تمام نیروها و ظرفیت‌های ملی برای یافتن پیكرهای جانباختگان این سانحه هوایی در ارتفاعات دنا شد.
وی گفت: اگرچه تا حدودی شرایط نامساعد جوی كار جست و جو را با وقفه مواجه كرده اما تاكنون تلاش‌ها و جدیت نیروهای امدادی و اجرایی در این راستا قابل قدردانی بوده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بالگرد از ارتفاعات پازن پیر و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج بازدید می كند.
وی پس از بازدید از منطقه محل سقوط هواپیما و شركت در نشست ستاد مدیریت بحران استان با برخی خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج دیدار و از آنان دلجویی خواهد كرد.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یكشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترك اما در نزدیكی سمیرم اصفهان سقوط كرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مركز كنترل خارج ‌شد و در منطقه كوهستانی پادنای سمیرم سقوط كرد.
لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
در روزهای گذشته در چند مرحله پیكرهای برخی جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشكی قانونی كهگیلویه وبویراحمد منتقل شد.
/1662/3016/6110