۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82858506
T T
۰ نفر

تراكتورسازي در آسيا تنها نيست

۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82858506
تراكتورسازي در آسيا تنها نيست

تبريز - ايرنا - تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز كه در گروه 'آ' ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد، در اولين مصاف خانگي خود در اين فصل از رقابت ها پذيراي تيم الجزيره امارات است و هواداران پرشور اين تيم براي حمايت از تيم شان و حضور در اين بازي لحظه شماري مي كنند.

به گزارش ايرنا، تراكتورسازي در دور رفت اين رقابت ها و سه بازي قبلي خود در خارج از خانه در مقابل رقيبان خود صف آرايي كرده و بازي با الجزيره در آغاز رقابت هاي دور برگشت، اولين ميزباني اين تيم در ورزشگاه يادگار امام ره تبريز خواهد بود.
با توجه به اينكه اين تيم تنها با يك امتياز در رده انتهايي جدول رده بندي گروهي قرار گرفته، از اين رو اين بازي و دو بازي بعدي مرحله گروهي از حساسيت خاص و بالايي براي اين تيم و هوادارانش برخوردار است.
شاگردان ارطغرل ساغلام به رغم ارائه بازي برتر در مقابل حريفان در دور رفت مرحله گروهي، نتوانستند امتيازات لارم را كسب كنند و همين امر حساسيت بازي با الجزيره را مضاعف كرده و تراكتورسازان براي خروج از فشار رواني بالا، محكوم به برد اين بازي و كسب سه امتياز آن هستند.
به زعم بيشتر كارشناسان ورزشي، تراكتورسازي در سه بازي گذشته حتي در مصاف با الغرافه كه سه بر صفر بازنده شد، توپ و ميدان را در اختيار داشت و تيم برتر ميدان بود، اما بدشانسي ها و گاها داوري هاي اشتباه و همچنين كمبود بازيكن در پست هاي كليدي و محروميت و و محدوديت ها، اين تيم را از گرفتن نتيجه دلخواه بازداشته است.
در كنار موارد مطرح شده كه براي گرفتن نتيجه دلخواه در بازي فوتبال ضروري است، تراكتورسازي در بازي هاي دور رفت مرحله گروهي، هر سه بازي خود را خارج از تبريز و به نوعي در وضعيت ميهمان بازي كرد و بازي با الجزيره اولين و بهترين فرصت براي كنار زدن تمامي بدشانسي ها و گرفتن نتيجه در حضور هزاران هوادار پرشور است.
نگاهي به بازي هاي تراكتورسازي در دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا نشان مي دهد كه اين تيم توانايي صعود از گروه خود به دور بعدي رقابت ها را دارد، به شرطي كه از همه داشته هاي خود در يكجا و توامان استفاده كند.
تراكتورسازي در حالي ساعت 16 سه شنبه اين هفته در ورزشگاه يادگار امام ره تبريز از تيم الجزيره امارات ميزباني مي كند كه 'عزيز ييلديريم' مالك باشگاه فنرباغچه تركيه و برخي از رسانه هاي اين كشور ميهمان ويژه بازي خواهند بود.
براساس اعلام منابع غيررسمي، ييلديريم براي سرمايه گذاري در تبريز و ساخت ورزشگاه و فراهم كردن زمينه همكاري فوتبالي تراكتورسازي و فنرباغچه به تبريز مي آيد و در اين ميان، حضور پرشور هواداران در ورزشگاه و نشان دادن اينكه تراكتورسازي تيمي بزرگ و پرطرفدار در فوتبال ايران است، نقش مهمي در همكاري هاي دوجانبه خواهد داشت.
هواداران تراكتورسازي بي صبرانه براي بازي تيم شان مقابل الجزيره لحظه شماري مي كنند و بي شك آرزوي قلبي همه آنها برتري تراكتورسازي در شب چهارشنبه آخر سال و خوشحالي مردم ايران و آذربايجان است.
تراكتورسازي در دور رفت در بازي نخست يك بر صفر مغلوب تيم صدرنشين گروه الاهلي عربستان شد، در بازي دوم سه بر صفر نتيجه را به الغرافه قطر واگذار كرد و در بازي سوم به تساوي بدون گل با الجزيره امارات رضايت داد.
اين تيم در ادامه رقابت هاي مرحله گروهي، سه شنبه اين هفته ميزبان الجزيره امارات است، 14 فروردين 97 ميهمان الاهلي عربستان خواهد بود و در بازي پاياني دور برگشت در 28 فروردين سال 97 از الغرافه قطر پذيرايي مي كند.
در گروه 'آ' اين رقابت ها، الاهلي با هفت، الجزيره و الغرافه با چهار و تراكتورسازي با يك امتياز به ترتيب در رده هاي اول تا چهارم جدول رده بندي قرار دارند.
3077/518