۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۱۶
کد خبر: 82865012
T T
۰ نفر

سامانه بارشي در گيلان از امروز تضعيف مي شود

۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۱۶
کد خبر: 82865012
سامانه بارشي در گيلان از امروز تضعيف مي شود

رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان از تضعيف سامانه بارشي و استقرار جوي به طور غالب پايدار در استان از امروز (شنبه) خبر داد.

مازيار غلامي در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده تضعيف سامانه بارشي در منطقه است كه بر اين اساس طي امروز ابرناكي، مه آلود بودن هوا و بارش پراكنده پيش بيني مي شود.
وي ادامه داد: از فردا (يكشنبه) تا پايان هفته، جوي به طور غالب پايدار، كاهش ابر، روند افزايش دما، وزش باد گرم و احتمال مه مورد انتظار است.
غلامي آسمان امروز گيلان را نيمه ابري تا ابري و مه آلود، بارندگي پراكنده عنوان و براي فردا نيز آسمان را صاف تا قسمتي ابري، گاهي رشد ابر، افزايش نسبي دما پيش بيني كرد.
وي افزود: بيشينه دماي گيلان طي شبانه روز گذشته مربوط به ماسوله با 20 درجه و كمينه دما مربوط به ديلمان و جيرنده با صفر درجه بوده است.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان بيشينه و كمينه دماي ثبت شده در ايستگاه هواشناسي فرودگاه رشت طي شبانه روز گذشته را نيز به ترتيب 13 و هشت درجه ذكر كرد.
وي گفت: بيشترين ميزان بارش باران در استان طي شبانه روز گذشته با افزون بر 14 ميليمتر مربوط به ماسوله بوده و در رشت نيز طي اين مدت، بيش از شش ميليمتر باران باريده است.
7294/2007
۰ نفر