۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۲۱
کد خبر: 82866175
T T
۰ نفر

فتاحي: برنامه فصل بعد ليگ برتر فوتبال آماده است

۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۲۱
کد خبر: 82866175
فتاحي: برنامه فصل بعد ليگ برتر فوتبال آماده است

تهران- ايرنا- «سعيد فتاحي» مسئول مسابقات سازمان ليگ، گفت: برنامه فصل آينده مسابقات ليگ برتر آماده شده است وبعد از تعطيلات نوروز در اختيار باشگاه ها قرار خواهد گرفت.

فتاحي روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا در خصوص درخواست باشگاه استقلال تهران براي تغيير زمان برگزاري ديدار مقابل نفت تهران، گفت: روز گذشته جلسه بسيار خوبي را با «وينفرد شفر» سرمربي استقلال تهران داشتيم و در خصوص برنامه هاي سازمان ليگ و كمك هايي كه تا به امروز به نمايندگان خود در ليگ قهرمانان كرده ايم، توضيحاتي ارايه شد.
وي افزود: با توجه به فشردگي مسابقات ليگ، امكان تغيير در برنامه ليگ وجود ندارد و تنها تصميمي كه در خصوص اين بازي گرفته شد برگزاري آن يك ساعت زودتر از زمان قبل بود.
مسئول كميته مسابقات سازمان ليگ، گفت: در ابتداي هر فصل برنامه هاي مسابقات در اختيار باشگاه ها قرار مي گيرد و دوستان ما در باشگاه استقلال اين برنامه را تاييد كرده اند.
فتاحي اظهار كرد: برنامه فصل آينده ليگ برتر آماده شده و بعد از تعطيلات براي نظر دادن باشگاه ها در اختيار آنها قرار خواهد گرفت.
پيشكسوت داوري فوتبال ايران و مسئول مسابقات سازمان ليگ در خصوص اتفاقاتي كه براي «حاج ملك» داور يكي از بازي هاي جام گيل، گفت: حاج ملك از داوران با تجربه فوتبال ايران است و به خاطر اتفاق رخ داده به شدت ناراحت هستم.
وي تاكيد كرد: اين بازي زير نظر مسئولان فوتبال استان بوده و سازمان ليگ در آن نقشي نداشته، اما در هر جايي از دنيا كه چنين اتفاقي رخ دهد تاسف برانگيز است و بايد بدانيد اگر مي خواهيم فوتبال ايران رشد كند، بايد ياد بگيريم كه اشتباه جزيي از فوتبال است.
ورزشي **9118**1368