۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۱
کد خبر: 82868548
T T
۰ نفر
استاندار خوزستان:جانبازان پيشگامان و صاحبان انقلاب اسلامي هستند

اهواز - ايرنا - استاندار خوزستان با تجليل از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس گفت: جانبازان عزيز پيشگامان و صاحبان انقلاب اسلامي هستند و همه ما موظف هستيم در همه حال به آنها خدمت كنيم.

به گزارش ايرنا غلامرضا شريعتي چهارشنبه در ديدار عيدانه با جانبازان اعصاب و روان بستري در بيمارستان بوستان اهواز وابسته به بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان با تبريك عيد نوروز به جانبازان و خانواده هاي آنان افزود: شما جانبازان با مقاومت ، ايستادگي و تحمل مشكلات براي رضاي خدا و دفاع از انقلاب اسلامي ، نظام اسلامي و امنيت كشور را بيمه كرديد از اين رو همه ما مديون شما هستيم.
وي با بيان اينكه جانبازان هميشه در قلب مردم ايران جاي دارند چون دين خود را به اسلام ، امام راحل(ره) و انقلاب اسلامي و مردم ادا كردند ، خدمت به جانبازان را افتخاري ماندگار براي مسئولان توصيف كرد: ما مسئولان با همه توان در خدمت جانبازان هستيم و خواهيم بود.
استاندار خوزستان با دعا براي شفا ، بهبودي و سلامتي جانبازان ، براي آنان در سال جديد آرزوي موفقيت و شادكامي كرد.
شريعتي از جانبازان بستري در اين مركز درماني خواست مسئولان اجرايي را براي خدمت بيشتر به مردم و انقلاب اسلامي دعا كنند.
استاندار خوزستان در اين ديدار با اهداي گل در جريان مشكلات جانبازان و بيمارستان بوستان قرار گرفت و وعده داد با گرفتن مجوز قانوني ، طرح توسعه اين بيمارستان را با استفاده از اعتبارات استانداري در امسال اجرايي كند.
در اين بازديد قرار شد همه جانبازان بستري در اين مركز درماني با هزينه استاندار خوزستان به سفر جزيره كيش اعزام شوند.
پارسال نيز استاندار خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس ، روز جانباز و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با جانبازان بستري در اين بيمارستان ديدار و گفت و گو كرد.
125جانباز اعصاب و روان در بيمارستان بوستان اهواز بستري هستند.
6065/ 6037