۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۲۷
کد خبر: 82869674
T T
۰ نفر
استقلال اقتصادی كشور در گرو حمایت از كالای ایرانی است

مامونیه - ایرنا - امام جمعه موقت زرندیه گفت: حمایت از كالای ایرانی تضمین كننده اشتغال پایدار و مولفه ای برای تثبیت استقلال اقتصادی كشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید كرمی در خطبه های نماز جمعه زرندیه اظهار كرد: دشمنان با توجه به اینكه از راه های نظامی و فرهنگی نتوانستند در امور كشورمان مداخله كنند، به دنبال تضعیف اقتصاد كشور هستند.
وی گفت: حمایت از كالای ایرانی رونق بازار كسب و كار و حضور سرمایه گذاران در داخل كشور را به همراه دارد كه در نتیجه آن اشتغال نیز رونق خواهد گرفت.
خطیب موقت جمعه زرندیه تصریح كرد: حمایت از كالاهای ایرانی، علاوه بر افزایش تولیدات داخلی، زمینه قطع وابستگی به بیگانگان را فراهم می كند.
حجت الاسلام كرمی اظهار كرد: اگر می خواهیم به احسن الحال برسیم باید در سال نو تغییرات روحی را با خدمت به مردم شروع كنیم چرا كه سیره انبیاء الهی نیز، این گونه بوده است.
امام جمعه موقت زرندیه در خصوص نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری، گفت: شعارهای تعیین شده از طرف معظم له نشان دهنده آن است كه ایشان در هر سال با توجه به نیاز اصلی كشور، شعاری را با دوراندیشی و تدبیر به عنوان برنامه محوری تعیین می كنند.
شهرستان زرندیه مركز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر از شهرستان های دوازده گانه استان مركزی است.
4896/6539/3075