۷ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۲۵
کد خبر: 82872734
T T
۰ نفر
تیم ملی ایران فاتح نیمه نخست برابر الجزایر بود

تهران-ایرنا- تیم ملی فوتبال كشورمان در نیمه نخست دیدار برابر تیم ملی الجزایر با نتیجه دو برصفر از این تیم پیش افتاد.

به گزارش ایرنا؛دراین دیدار كه درورزشگاه مركور شهر گراتس اتریش درجریان است،شاگردان كارلوس كی روش با نتیجه 2 برصفر از شاگردان رباح ماجر جلو افتادند.
سردار آزمون دردقیقه 11 و كریم انصاری فر دردقیقه 19 برای تیم ملی كشورمان دراین نیمه گلزنی و برتری این تیم را رقم زدند.
نیمه نخست با حمله بازیكنان تیم ملی الجزایر آغاز و بازیكنان این تیم موقعیت گلزنی داشتند كه با هوشیاری علیرضا بیرانوند این فرصت از این تیم گرفته شد.
درادامه بازیكنان تیم ملی فوتبال كشورمان كنترل این دیدار را دردست گرفته و به گل رسیدند.
در دقیقه 11 ارسال توپ از جناح راست به روی دروازه تیم الجزایر به سردار آزمون رسید و او با ضربه زیبای سر كه از نزدیكی های ضربه پنالتی زد دروازه تیم الجزایر را گشود،شاگردان كی روش درادامه همچنان برتوپ و میدان مسلط بودند.
دردقیقه 19احسان حاج صفی كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان ازمیانه میدان حركت نفوذی را آغاز و درحالیكه ازسوی مدافعان تیم الجزایر احاطه شده بود با پاسی زیبا كریم انصاری فر را پشت مدافعان درموقعیت مناسب قرارداد و او پس از پشت سرگذاشتن مدافعان تیم الجزایر دروازه بان را نیز دریبل و توپ را درون دروازه حریف جای داد.
درادامه بازی هیجان دقایق ابتدایی و میانی را نداشت و توپ بیشتر درمیانه میدان درجریان بود و خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نكرد.
دراواخر نیمه نخست تیم ملی الجزایر تیم برتر میدان بود و بر روی دروازه ایران حملاتی طراحی كرد كه این حملات یكی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت و بازی با سوت جولیان وان برگر داور اتریشی این دیدار درنیمه نخست با نتیجه 2 برصفر تمام شد.
تركیب تیم ملی ایران:
علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی، سعید عزت اللهی، كریم انصاری فرد، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.
تركیب تیم ملی الجزایر:
فوزی شاوشی، زین الدین فرحات، عیسی ماندی، فاروق شافعی، رامی بن سبعینی، كارل مجانی،سلیم بوخشنوش، سلیسفیان هنی، ریاض محرز، هلال سودانی و بغداد بونجاح.
شبك**ورزشی.**9144**1708
۰ نفر