۱۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82878725
T T
۰ نفر

180 لیتر مشروبات الكلی در دزفول كشف شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82878725
180 لیتر مشروبات الكلی در دزفول كشف شد

دزفول - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: بیش از 180 لیتر انواع مشروبات الكلی در تورهای ایست و بازرسی بسیج در این شهرستان كشف شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده روز جمعه با اشاره به دستگیری 145 نفر در این رابطه و تحویل آنها به مرجع قضایی افزود:در راستای اجرای طرح امنیت و آرامش بهاری نوروز 1397 تورهای ایست و بازرسی بسیج موفق به كشف این مقدار مشروبات الكلی شدند.
وی با بیان اینكه در ایام تعطیلات نوروز با ورود افراد غیربومی هنجارشكن شاهد ناهنجاری های زیادی در برخی اماكن تفریحی دزفول بودیم افزود:همچنین مقدار 500 گرم انواع مواد مخدر ، بیش از 100 قبضه سلاح سرد و 2 قبضه سلاح گرم نیز در این مدت كشف شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول همچنین با اشاره به اجرای طرح گشت محله محور بسیج از دستگیری 2 سارق كابل برق فشار قوی و كشف 300 متر كابل ، كشف تعدادی موتورسیكلت و گوسفند سرقتی همچنین كشف و توقیف یك محموله از گیاهان ممنوعه به وزن 2.5 تن خبر داد.
سرهنگ سعادت زاده به عملكرد تاثیرگذار نیروی مقاومت بسیج در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره كرد و بیان داشت:در جریان درگیری نیروهای بسیج با سارقان منازل مسكونی در دزفول 2 نفر از بسیجیان با ضربات چاقو از سوی سارقان مصدوم شدند.
وی افزود : در راستای اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منكر و برقراری امنیت روانی و اجتماعی در سطح تفرجگاه های دزفول نیز با برقراری گشت ضابطین قضایی آمران به معروف و ناهیان از منكر بسیج به بیش از 22 هزار و 500 نفر تذكر لسانی داده شد و تعدادی از هنجارشكنان با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود:این نیرو برای تامین امنیت پایدار در شهرستان دزفول با تمام ظرفیت وارد عمل شده است.
شهرستان دزفول در ایام تعطیلات نوروز 1397 میزبان بیش از یك میلیون و 700 هزار گردشگر ، مسافر نوروزی و راهیان نور بوده است.
6068