۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۳:۴۱
کد خبر: 82881997
T T
۰ نفر
ایران با تمام وجود از تمامیت ارضی سوریه حمایت می كند

دمشق - ایرنا - مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت كه ایران با تمام وجود از تمامیت ارضی و حاكمیت دولت سوریه حمایت می كند.

دكتر 'علی اكبر ولایتی' بامداد سه شنبه در گفت و گو با ایرنا و واحد مركزی خبر در دمشق با اشاره به جنایت صهیونیست ها علیه نیروهای سوری و مدافعان حرم در فرودگاه تیفور حمص، اظهار داشت: این جنایت قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.
وی گفت: مدافعان حرم همچنان در كنار ملت و دولت سوریه با دشمنان امت اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی و اربابانشان در این كشور مبارزه و ایستادگی می كنند.
دبیركل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح كرد كه معتقدیم كه پیروزی نزدیك است و انشالله به زودی دشمنان را از كشور سوریه بیرون خواهیم كرد.
وی با تبریك پیروزی های ارتش سوریه و متحدانش در غوطه شرقی، افزود: پیروزی های اخیری كه ارتش سوریه و متحدانش در غوطه شرقی ریف دمشق به دست آوردند، بسیار مهم بود كه این امر باعث ناراحتی دشمنان شده است.
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد كه این شدت ناراحتی دشمنان به ویژه آمریكایی ها و صهیونیست ها سبب شد تا آنان به دروغ دولت سوریه را در شهر دوما به استفاده از سلاح شیمیایی متهم كنند.
ولایتی گفت كه این موضوع یك طرح شیطانی است كه هر چند یك بار آمریكایی ها علیه مردم مظلوم سوریه استفاده می كنند كه آخرین بار آن حمله هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل به فرودگاه تیفور حمص بود.
دبیركل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاكید كرد: دشمنان بدانند كه در هفت سال گذشته در سوریه نتوانستند به پیروزی برسند و در آینده نیز نخواهند توانست به اهداف شوم خود در این كشور و منطقه دست پیدا كنند.
ولایتی به منظور شركت در كنفرانس بین المللی 'القدس وجهتنا' (قدس رویكرد و مقصد ما) وارد دمشق پایتخت سوریه شد.
كنفرانس بین المللی 'القدس وجهتنا' (قدس رویكرد و مقصد ما) از ظهر سه شنبه به مدت 2 روز در سالن همایش های دارالاسد دمشق برگزار می شود.
شبد**خاورم**8005**1379