۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۵۰
کد خبر: 82883881
T T
۰ نفر

مربي تيم ذوب آهن:

فقط به بردن در آسيا و ليگ فكر مي كنيم

۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۵۰
کد خبر: 82883881
فقط به بردن در آسيا و ليگ فكر مي كنيم

اهواز - ايرنا - مربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: تنها به پيروزي در بازي‌ هاي آسيايي و ليگ برتر فوتبال فكر مي كنيم و اين نقطه قوت تيم ما به شمار مي رود.

به گزارش ايرنا ميگوئل تكسيرا روز چهارشنبه در نشست خبري پيش از ديدار مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهار كرد: هر چند تيم فولاد خوزستان در نيم فصل دوم مسابقات، چندين امتياز از دست داده اما آنها هميشه خطرناك هستند و ما اين موضوع را به خوبي مي دانيم.
وي با بيان اينكه بازي فردا بسيار سخت است افزود: تيم هاي فولاد و ذوب آهن هر دو فردا به دنبال كسب سه امتياز بازي هستند به همين دليل فردا شاهد يك بازي زيبا و تماشاگر پسند از سوي هر دو تيم خواهيم بود.
وي ادامه داد: آنها سعي مي‌كنند فوتبال خوبي به نمايش بگذارند و ما نيز چون نقاط قوت و ضعف اين تيم را مي‌دانيم با آمادگي كامل به ميدان مي رويم.
مربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: بي شك براي برد به اهواز آمده ايم و سعي مي ‌كنيم باز هم امتيازات خود را افزايش دهيم تا جايگاه دومي را كسب كنيم.
تكسيرا با بيان اينكه كسب پيروزي در هر بازي باعث بالا رفتن انگيزه بازيكنان ما شده افزود: تيم ما روز به روز شرايط بهتري پيدا مي‌كند و اين نكته بسيار مهم و مثبتي براي ما به شمار مي رود. چند بازي ديگر بيشتر نمانده است و سعي مي ‌كنيم در هر مقطع خودمان را بهتر نشان دهيم تا به اهداف مان برسيم.
وي گفت: براي اين ديدار مصدوم و محرومي نداريم و همه بازيكنان خود را در اختيار داريم.
ديدار بين تيم هاي فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر از ساعت 17 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي شود.
9879/ 6037