۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۵۱
کد خبر: 82883886
T T
۰ نفر
ذوب آهن را نبريم سهميه آسيايي را از دست مي دهيم

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل ذوب آهن يكي از مهم ترين بازي هاي خود را در پيش داريم و اگر ذوب آهن را نبريم، اميدمان براي كسب سهميه آسيايي از بين مي رود.

به گزارش ايرنا سيد سيروس پورموسوي روز چهارشنبه در نشست خبري پيش از ديدار مقابل ذوب آهن در اهواز با اشاره به اينكه ذوب آهن از تيم هاي خوب ليگ ايران است، اظهار كرد: فردا يكي از حساس ‌ترين بازي‌هاي فصل را پيش رو داريم و اميدوارم هر سه امتياز بازي را كسب كنيم.
وي افزود: اگر در بازي فردا نتوانيم پيروز ميدان شويم بايد براي بهبود جايگاهمان نسبت به فصل گذشته تلاش كنيم ولي بايد از فرصت به وجود آمده كنوني نهايت استفاده را ببريم.
پور موسوي گفت: پس از بازي مقابل پارس جم اميدهاي ما براي كسب سهميه كم ‌رنگ شد اما در بازي فردا بازهم اميد داريم.
وي ادامه داد: هر چند تيم ذوب آهن تجربه چندين دوره حضور در آسيا را دارد اما اميدوار هستيم در اين بازي نتيجه خوبي بگيريم. قلعه‌نويي از پرافتخارترين مربيان ايران است اما با احترام به تيم ذوب‌آهن به دنبال هر سه امتياز بازي هستيم.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا استقلال خوزستان در ليگ ماندني است گفت: تيم استقلال خوزستان در گذشته با كسب قهرماني براي مردم خوزستان، شادي آنها را موجب شد لذا اميدوارم اين تيم در ليگ برتر بماند.
وي با بيان اينكه بازيكنان اين تيم با تمام وجود و با غيرت در ديدارهاي پاياني حاضر مي‌شوند اظهار كرد: شرايط تيم استقلال خوزستان در پارسال اگر بگويم بدتر بود، اشتباه نگفته‌ام، اما بازيكنان تلاش كردند و در آسيا بهترين نتيجه را گرفتيم.اميدوارم مسئولان كمك كنند تا مشكلات اين تيم حل شود.
ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر از ساعت 17 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي شود. سرخپوشان خوزستاني بدون بازيكن مصدوم و محروم به مصاف حريف خود مي روند.
9879/ 6037