۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴
کد خبر: 82889836
T T
۰ نفر
آغاز تحویل سالن‌های نمایشگاه كتاب تهران به تشكل‌های نشر

تهران - ایرنا - معاون اجرایی سی و یكمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران از تحویل سالن‌ها به تشكل‌های نشر برای غرفه‌ بندی و آماده سازی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سی و یكمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، یحیی دهقانی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، تحویل سالن‌های نمایشگاه به تشكل‌ها برای آماده سازی و غرفه‌بندی در حال انجام است.
وی افزود: تاكنون سالن‌ ناشران آموزشی، بخشی از سالن شبستان، سالن دانشگاهی و سالن بین‌ الملل به تشكل‌های مربوطه تحویل شده و كار غرفه‌بندی نیز در حال انجام است البته نقشه سالن كودك و نوجوان نیز به تایید رسیده و به زودی تحویل تشكل مربوطه خواهد شد.
معاون اجرایی نمایشگاه كتاب تهران درباره غرفه‌های پیش ساخته،اضافه كرد: طی فراخوانی به ناشران اعلام شده تا آنها بتوانند طراحان خود را برای ساخت غرفه‌ها در داخل مصلی مستقر كنند.
دهقانی با اشاره به برگزاری جلسات كارگروه تخصصی برای حضور ناشران موقت در نمایشگاه كتاب تهران ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه مصوب نمایشگاه، ناشران باید حداقل 40 كتاب برای حضور در نمایشگاه داشته باشند اما برخی از ناشران چنین شرایطی نداشتند و ثبت‎نام آنان به صورت موقت انجام شد.
به گفته وی، در حال حاضر با برگزاری جلسات كارگروه تخصصی، ضوابط و شرایط این ناشران در هر یك از تشكل‌ها در دست بررسی است و به تعدادی از آنها اجازه داده خواهد شد تا در نمایشگاه حضور داشته باشند.
سی و یكمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران با شعار «نه به كتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
فراهنگ**1880** 1701