۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸
کد خبر: 82894564
T T
۰ نفر
برخي براي آشكار كردن عيب ديگران مسابقه مي گذارند

مشهد- ايرنا- رئيس شوراي اسلامي شهر مشهد گفت: از خصايص و ويژگيهاي امامان معصوم(ع) و بزرگان ما پنهان كردن عيب ديگران است اما متاسفانه در شرايط فعلي برخي براي آشكار كردن عيب ديگران مسابقه مي گذارند

محمدرضا حيدري روز دوشنبه در نشست شوراي شهر مشهد، بدون توضيح بيشتر افزود: بين اين افراد با ارزشهاي ناب اسلامي چه فاصله اي وجود دارد.
وي همچنين بر لزوم تكريم بيش از پيش جانبازان و ايثارگران تاكيد و بيان كرد: جانبازان و ايثارگران انسانهاي فداكاري هستند كه ارزشهاي انقلاب را به جامعه يادآوري مي كنند.
عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر مشهد نيز در ادامه با اشاره به فرارسيدن روز جانباز گفت: 26 هزار و 400 جانباز در اين شهر سكونت دارند.
محمدحسين وديعي افزود: شوراي شهر و مديريت شهري مشهد بايد براي ارائه تسهيلات به اين قشر تلاش كنند. بيشترين مصوبات ارائه تسهيلات به جانبازان و ايثارگران مربوط به دولت اصلاحات است. در شوراي پنجم شهر مشهد كميسيون ويژه ايثارگران براي رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي اين قشر فداكار تشكيل شده است.

* پويش حمل و نقلي
رئيس كميسيون عمران و طرح ريزي شهري شوراي شهر مشهد نيز در اين نشست گفت: تعدادي از دانشجويان مشهدي در قالب يك پويش از مديريت شهري و اعضاي شوراي شهر درخواست ارائه تسهيلات حمل و نقلي داشتند.
محمدهادي مهدي نيا افزود: اين يك مطالبه بر حق است و از اعضاي شوراي شهر مي خواهم اين مطلب را در كميسيونها بررسي كرده و نسبت به آن پاسخ مثبت دهند.
7505/1858