۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۵۵
کد خبر: 82894939
T T
۰ نفر
نفوذ ایران در منطقه مهمترین نگرانی دشمن است

مهاباد- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینكه نفوذ ایران در بین ملت های آزادی خواه منطقه مهمترین نگرانی دشمن است، گفت: نظام سلطه با بسیج همه امكانات بیشترین تلاش خود را برای جلوگیری از این امر به كار بسته است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه در مسجد حضرت فاطمه (س) شهرستان بوكان، افزود: امروز دشمن با تمام امكانات سخت افزاری و نرم افزاری خود در منطقه غرب آسیا برای مقابله با انقلاب اسلامی و دفاع از رژیم های غاصب صهیونیستی حضور دارد.
وی اضافه كرد: این حضور وظیفه پاسداران را پیش از پیش برای حراست از ارزش های اسلام ناب محمدی و مظلومان منطقه سنگین تر می كند.
وی با بیان اینكه دشمنان انقلاب در رسیدن به اهداف خود ناموفق بوده و تمام برنامه های آنان نقش بر آب شده است، اظهار كرد: بی گمان شكست های مكرر آمریكا در برابر جبهه مقاومت و دشمنی استكبار با سپاه پاسداران به عنوان بازوی قدرتمند ولایت و سیاست های رهبر فرزانه انقلاب موجب شده كه دشمنی خود را همچنان ادامه دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: موشك های دوربرد سپاه پاسداران، برخورد بدون تعارف رزمندگان سپاه با تفنگداران متجاوز آمریكایی و كوتاه نیامدن سپاه از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی موجب خشم سردمداران آمریكا و رژیم صهیونیستی شده است.
وی بیان كرد: آمریكا تلاش می كند به هر نحو ممكن هیمنه پوشالی خود را كه با وجود انقلاب اسلامی از دست داده، در جامعه جهانی حفظ كند.
حجت‌الاسلام‌ نجفقلی زاده با بیان اینكه امروز هجمه های گسترده ای بر علیه سپاه آغاز شده است، عنوان كرد: دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف جبهه مقاومت تنها راه را در حمله به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند زیرا سپاه با روحیه جهادی خود تمام قد در برابر دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم همچنین تعدادی از پاسداران شهرستان بوكان مورد تجلیل قرار گرفتند.
شهرستان بوكان با 251 هزار نفر جمعیت حدود 30 هزار نفر بسیجی و 370 شهید تقدیم انقلاب كرده است، این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093/7129