۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۲۴
کد خبر: 82895155
T T
۰ نفر
حق كاشمر در ستاد خدمات سفر استان ادا نشد

مشهد- ايرنا سرپرست فرمانداري كاشمر گفت: نوروز امسال 50 هزار مسافر در اين شهرستان اسكان داده شدند اما ستاد خدمات سفر استان فراخور اين تلاش، حق كاشمر را ادا نكرد.

مرادعلي احمدزاده، دوشنبه در نخستين نشست شوراي اداري كاشمر در سال 97 با گلايه نسبت به اين امر، عنوان كرد: در ارزيابي ارائه شده توسط ستاد استان، شهرستان هاي كوچكتر از كاشمر نمونه شناخته شدند كه اميدواريم نبود نام كاشمر در جمع 8 شهرستان برتر نوروزي استان، ناشي از غرض ورزي نبوده باشد.
سرپرست فرمانداري كاشمر با اشاره به انتقال اين گلايه به معاون سياسي استاندار خراسان رضوي، گفت: در ايام نوروز تنها چهار هزار نفر از موزه هاي كاشمر ديدن كردند و با توجه به برنامه ريزي صورت گرفته حدود 40 تن ميوه براي كنترل بازار در شهرستان توزيع شد.
احمد زاده همچنين به مديران پروازي اين شهرستان هشدار و گفت: خانواده 2 تن از مديران در شهرستان حضور ندارند كه به آنها يك ماه مهلت داده مي شود خانواده خود را به منطقه بياورند.
امام جمعه كاشمر نيز در اين نشست با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب، گفت: حمايت از كالاي ايراني، بايد به صورت جدي پيگيري شود تا در آينده نه چندان دور يكي از كشورهاي بزرگ و قوي در حوزه اقتصاد، صنعت و توليد باشيم.
حجت الاسلام سيدكاظم طباطبايي افزود: بسياري از كشورهاي مطرح دنيا در زمينه اقتصادي، در گذشته از وضعيت خوبي برخوردار نبودند اما جلو ورود تمامي كالاهاي خارجي را گرفته و با حمايت از كالاهاي داخلي امروز در عرصه اقتصادي مطرح هستند.
كاشمر در 228 كيلومتري مشهد قرار دارد.
5132/7497