۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲
کد خبر: 82898187
T T
۰ نفر

سفیر غنا: ماشین آلات كشاورزی همدان را خریداریم

۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲
کد خبر: 82898187
سفیر غنا: ماشین آلات كشاورزی همدان را خریداریم

همدان- ایرنا- سفیر كشور غنا در تهران با بیان اینكه كشور متبوعش با كمبود ماشین آلات كشاورزی مواجه است، گفت: آمادگی داریم ماشین آلات كشاورزی تولید شده در همدان را خریداری كنیم.

به گزارش ایرنا، 'محمد سیوتی یحیا ایدی' روز پنجشنبه در ادامه سفر خود و هیات همراهش به همدان، از كارخانه های صنایع غذایی و ماشین آلات كشاورزی این شهر بازدید كرد و از نزدیك با انواع محصولات و میزان تولید و صادرات این صنایع آشنا شد.
وی در این بازدید با بیان اینكه غنا ظرفیت های خوبی در عرصه كشاورزی دارد، ایجاد تعامل و همكاری بیشتر با صنایع و كارخانجات تولیدی همدان را خواستار شد.
سفیر غنا در تهران، خواستار واردات ماشین آلات كشاورزی همدان به كشورش و معامله پایاپای با محصولاتی مانند آناناس، انبه و موز به همدان شد.
به گزارش ایرنا، اتاق بازرگانی همدان معین اتاق بازرگانی كشور غناست و معرفی توانمندی های اقتصادی همدان، بهبود و آسان سازی همكاری های 2جانبه با كشور مذكور برای كشاورزان، سرمایه گذاران و تجار ایرانی و همچنین فراهم كردن بستر مناسب برای كشت فرا سرزمینی از اهدافی است كه اتاق بازرگانی به دنبال تحقق آن است.
'محمد سیوتی یحیا ایدی' سفیر كشور غنا در تهران به همراه هیات تجاری این كشور عصر چهارشنبه از مزارع كشت كلزا و همچنین كارخانه روغن نگین نهاوند بازدید كردند.
گفتنی است اتاق بازرگانی همدان تا كنون چندین هیات اقتصادی را به غنا اعزام كرده و میزبان چند هیات تجاری از این كشور آفریقایی بوده است.
7527/2090