۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۱۹
کد خبر: 82914635
T T
۰ نفر
2 تفاهم نامه همكاري در نمايشگاه الكامپ خوزستان منعقد شد

اهواز - ايرنا - 2 تفاهم نامه همكاري شامگاه يكشنبه با حضور استاندار خوزستان در سومين نمايشگاه الكامپ در اهواز منعقد شد.

به گزارش ايرنا نخستين تفاهم نامه توسعه كسب و كارهاي فناوري اطلاعات خوزستان در زمينه توسعه خدمات ICT، ايجاد اشتغال پايدار و تبديل كسب و كارهاي سنتي به ديجيتال ميان استانداري خوزستان و شركت فناپ به امضا رسيد كه به موجب اين تفاهم نامه شركت فناپ براي سرمايه گذاري، حمايت از شركت هاي بومي و ارايه محصولات فناوري و اطلاعات در استان همكاري مي كند.
استاندار خوزستان درباره اين تفاهم نامه به خبرنگاران گفت: اين تفاهمنامه ميان استانداري خوزستان و مجموعه فناپ براي كسب و كارهاي ديجيتال، شهر هوشمند، داشبرد مديريتي و همچنين تقويت اين مجموعه كه كارهاي بانكي را در منطقه آزاد اروند توليد مي‌كند است و ايجاد 2 هزار شغل و راه‌اندازي دفتر توسعه در استان از جمله تعهدات اين تفاهم نامه است.
غلامرضا شريعتي با بيان اين كه پيش از اين نيز مجموعه فناپ در زمينه پنجره واحد در استان خوزستان فعاليت داشته اند توضيح داد: برنامه پنجره واحد اكنون در حال تبديل شدن به پروژه ملي در حوزه سرمايه‌گذاري براي كشور است و اميدواريم به برنامه اي پيشرو در سطح ملي تبديل شود.
وي با اشاره به برنامه توسعه خدمات ICT بيان كرد: اين برنامه ها علاوه بر اشتغال، مديريت مدرن را در جامعه راهنمايي مي‌كند و داشبرد مديريتي كه مجموعه‌اي از مديريت ديجيتال و مدرن در حوزه استان است ايجاد مي كند.
استاندار خوزستان ادامه داد: اين برنامه باعث بالا رفتن بهره‌وري و كاهش هزينه و پرت زمان نيز مي شود تا بتوان براي رضايت مردم گام برداشت.
همچنين تفاهم‌نامه همكاري ديگري ميان اداره ‌كل مديريت بحران استانداري خوزستان و شركت ارتباطات كوه نور در حاشيه اين بازديد منعقد شد كه هدف از اين تفاهم‌نامه تهيه و تجهيز يك دستگاه خودروي بحران به صورت پايلوت براي اطلاع‌رساني در مواقع بروز بحران در استان خوزستان است.
به موجب ابن تفاهم نامه مديريت بحران خوستان متعهد شد يك دستگاه خودروي مناسب به همراه دكل هيدروليك به منظور نصب تجهيزات ارتباطي تهيه كند و اپراتور بحران موظف است تجهيزات مخابراتي مورد نياز به منظور نصب بر روي خودروي مذكور را
تامين و نصب كند و 50 سيمكارت شركت نورتل را ارايه دهد.
سومين نمايشگاه الكامپ خوزستان از روز پنجشنبه 20 ارديبهشت ماه با حضور شركت‌هاي فني و مهندسي فعال در حوزه فناوري اطلاعات در محل دائمي نمايشگاههاي بين‌المللي استان برپا شده و تا شامگاه يكشنبه ادامه داشت.
7164/6068