۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۱
کد خبر: 82922019
T T
۰ نفر

كشف مهمات ساخت اسراييل از تروريست ها در جنوب دمشق

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۱
کد خبر: 82922019
كشف مهمات ساخت اسراييل از تروريست ها در جنوب دمشق

دمشق - ايرنا - ارتش سوريه حين پاكسازي شهرك هاي 'يلدا'، 'ببيلا' و 'بيت سحم' در جنوب دمشق، تسليحات ساخت رژيم صهيونيستي و نيز تعدادي تجهيزات پزشكي، دستگاه مخابراتي، نقشه و ماشين آلات كشف كرد.

به گزارش روز دوشنبه منابع ميداني، تروريست ها همچنين پيش از خروج از اين سه شهرك به همراه خانواده، مقدار زيادي از تسليحات، مهمات و مين هاي خود را تحويل ارتش سوريه دادند كه برخي آنها ساخت رژيم صهيونيستي است.
يگان هايي از ارتش سوريه حدود يك ماه گذشته، عمليات نظامي دقيقي را براي پايان دادن به حضور تروريست ها در جنوب دمشق آغاز كردند و طي آن بر محله هاي 'الماذنيه'، 'القدم'، 'العسالي'، 'الجوره' و نيز مساحت زيادي از منطقه 'الحجر الاسود' و اردوگاه 'يرموك' مسلط شدند.
بسياري از مناطق حومه دمشق در پايتخت سوريه اكنون از اشغال گروه‌هاي تروريستي پاكسازي شده اما مناطق محدودي همچنان در اشغال گروه‌ تكفيري داعش است.
حملات ارتش سوريه و جبهه مقاومت اسلامي پس از بي نتيجه ماندن مذاكرات براي خروج گروه هاي تروريستي از منطقه حجر الاسود و اردوگاه يرموك در جنوب دمشق از اول ارديبهشت سال جاري آغاز شد.
پس از اخراج تروريست ها از غوطه شرقي، ارتش سوريه اين فرصت را يافت تا كار تروريست هاي حاضر در غوطه غربي واقع در جنوب پايتخت را نيز يكسره كند.
خاورم ** 1487 * 1275 ** 8005 ** 1071