۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۶
کد خبر: 82926433
T T
۰ نفر

درخواست پليس از مردم:

كلاهبردار را شناسايي كنيد

۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۶
کد خبر: 82926433
كلاهبردار را شناسايي كنيد

تهران- ايرنا- پليس آگاهي تهران بزرگ از شهروندان درخواست كرد كلاهبرداري كه با پوشش مامور وزارتخانه اقدام به دريافت مبالغي از برخي مالباختگان داشته را شناسايي كنند.

به گزارش روز شنبه ايرنا از پليس آگاهي تهران بزرگ، در تاريخ 18 فروردين امسال پرونده اي با موضوع كلاهبرداري به شيوه جعل عناوين از كلانتري 108 نواب به اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع كه در آن شاكي عنوان كرده بود كه شخصي ضمن معرفي خود به عنوان مامور يكي از وزارتخانه هاي دولتي و به بهانه خريد خودرو اقساطي بدون بهره با شرايط بسيار مناسب اقدام به كلاهبرداري چند ميليون توماني از وي داشته است.
همچنين شاكي پس از حضور در اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ، اظهار كرد: چندي پيش با شخصي كه خود با مشخصات فاميلي آقاي ظريف معرفي كرده نيز آشنا شده و اين فرد خود را به عنوان مامور يكي از وزارتخانه هاي مهم دولتي معرفي كرد.
وي ادامه داد:در مدت آشنايي، وي بارها در خصوص جايگاه اداري خود صحبت داشت تا اينكه يك دفعه بيان كرد كه مي تواند با استفاده از موقعيت خود نسبت به ثبت نام خريد يك دستگاه خودرو سواري آن هم به صورت اقساط بلند مدت و مهم تر از آن بدون بهره اقدام كند.
اين شاكي پرونده با اشاره به اينكه اين كلاهبردار اذعان داشت كه فقط بايست مبلغي را به عنوان پيش ثبت نام به حساب خودروسازي مربوط واريز تا ظرف چند روز خودرو را تحويل بگيرد، گفت: با اعتماد از اين فرد مبلغي را پرداخت كرده و منتظر بودم تا ظرف چند روز خودرو را تحويل بگيرم.
همچنين كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي با توجه به اظهارات شاكي جهت شناسايي متهم متواري پرونده به شعبه بانك مزبور مراجعه و در بازبيني تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مداربسته بانك و با راهنمايي شاكي موفق به شناسايي تصوير متهم پرونده شدند.
مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر گفت: با توجه به ادامه رسيدگي به اين پرونده و درجهت شناسايي و دستگيري متهم، هماهنگي لازم جهت انتشار بدون پوشش تصوير بدست آمده از متهم با بازپرس محترم شعبه 7 دادسراي ناحيه 10 تهران انجام شد.
براين اساس از كليه شهروندان محترم كه موفق به شناسايي تصوير متهم شده و اطلاعاتي در خصوص هويت واقعي و يا مخفيگاه و محل هاي تردد اين شخص دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره 51055513 در اختيار كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.
تهرام/7247//1348
۰ نفر