۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۳
کد خبر: 82950444
T T
۰ نفر
حاجی پور و قادریان فینالیست شدند

تهران- ایرنا- در روز نخست رقابت های بین المللی كشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان كه در حال برگزاری است، «محسن حاجی پور» و «یوسف قادریان» به دیدار فینال و «علی ارسلان »به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش ایرنا، رقابت های بین المللی كشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان از صبح امروز (شنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر «گیور» مجارستان در حال برگزاری است.
فدراسیون كشتی نتایج كشتی گیران ایران در روز نخست این مسابقات را به شرح زیر اعلام كرد:
در وزن 63 كیلوگرم، حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم تاماس از صربستان را مغلوب كرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل وانچا از كشور مجارستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.
در وزن 72 كیلوگرم ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل فریتچ از مجارستان به برتری رسید اما در دیدار نیمه نهایی مقابل اتلینگر از كرواسی مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن 82 كیلوگرم قادریان در دور اول پولیوادوف از قزاقستان را شكست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل عزیزبیكوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. حریف قادریان در دیدار فینال پیتر باكسی (قهرمان جهان 2014) از مجارستان است.
در روز دوم این مسابقات (یكشنبه) نیز محمد فقیری و رضا عباسی در وزن 60 كیلوگرم، محمدرضا گرایی و حامد تاب در وزن 67 كیلوگرم و مهدی فلاح در وزن 87 كیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
بر اساس برنامه این مسابقات كه به عنوان سیستم رنكینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود، رقابت های اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 كیلوگرم روز دوم تیر و رقابت های اوزان 60، 67، 77، 87 و 130 كیلوگرم روز سوم تیرماه برگزار خواهد شد.
ورزشی** 1528 **1368
۰ نفر