۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵
کد خبر: 82954431
T T
۰ نفر
ردپاي عوامل ضدانقلاب در برخي تحركات اخير پايتخت مشهود است

تهران- ايرنا- استاندار تهران تصريح كرد: رد پاي عوامل ضد انقلاب و منافقان كه با رسوخ بين صفوف برخي كسبه در شهر تهران كه اعتراض هاي صنفي و اقتصادي خود را مطرح مي كنند مشهود است.

به گزارش ايرنا، محمد حسين مقيمي روز چهارشنبه در ديدار رئيس جديد خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) استان تهران گفت: درخواست هاي برخي كسبه، اقتصادي و مشخص است كه در مسير درست خود بايد مطرح شود اما بايد هوشيار بود زيرا برخي عوامل سوءاستفاده گر قصد بهره برداري از اين وضعيت دارند و در پوشش كسبه مي خواهند اين اعتراض ها را وارد مسيرهاي ديگري كنند.
وي اضافه كرد: دولت خواسته هاي كسبه و بازاريان را شنيده و مي شنود، جلسات مختلفي با آنها برگزار شده تا درخواست ها بررسي و پيگيري شود اما آنچه مشخص است اينكه برخي افراد به صورت هدايت شده قصد سوءاستفاده از شرايط موجود را دارند، كه خود كسبه اجازه اين كار را به آنها نمي دهند.
به گزارش ايرنا، برخي كسبه بازار تهران دو روز پيش به منظور بيان برخي مطالبات صنفي خود مغازه هايشان را بستند و مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كردند و ديروز نيز در حوالي بازار برخي عوامل سعي داشتند در تردد خودروها در خيابان هاي اطراف اخلال ايجاد كنند كه اين اقدام با مسئولان صنفي و بازار مواجه شد.
متوليان بازار و اصناف اعلام كرده اند اين افراد كه سعي در ايجاد اختلال در سطح شهر شده اند از كسبه نيستند زيرا بازاريان مطالبات خود را در مسيرهاي قانوني و مشخص پيگيري مي كنند.
استاندار تهران در ادامه سخنان خود تاكيد كرد: دشمن براي از بين بردن وحدت ملي و انسجام داخلي جنگ رواني و اقتصادي به راه انداخته است كه نبايد اسير آن شويم.
وي افزود: دشمنان امروز دنبال راه انداختن جنگ در جبهه اقتصادي هستند و اين جنگ در واقع تداوم شيطنت هاي آنان از ابتداي انقلاب اسلامي است.
استاندار تهران بابيان اينكه همانند هشت سال دفاع مقدس بايد مقابل جنگ اقتصادي و سياسي دشمن بايستيم، اظهارداشت: بايد مقابل اين جنگ اقتصادي پاتك اقتصادي بزنيم و در حوزه رسانه اي نيز براي تشريح وضع موجود و اقدامات انجام شده به مردم فعال تر عمل كنيم.
مقيمي با بيان اينكه بايد توان رسانه اي خود را براي مقابله با جنگ رواني دشمن افزايش دهيم افزود: بايد برنامه رسانه اي دشمنان را بشناسيم و براي مقابله با آن اقدام كنيم.
مقيمي گفت: انتظار از خبرگزاري ايرنا بالا است و همانطور كه اين رسانه در گذشته موفق عمل كرده در ادامه نيز بايد هوشيارانه رسالت خود را ايفا كند.
طي حكمي ازسوي مديرعامل سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي، داود مياندهي به عنوان رئيس جديد خبرگزاري ايرنا استان تهران منصوب و جايگزين محسن فتاحي در اين مسئوليت شده است.
تهرام/6139/ 1008