۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹
کد خبر: 82973258
T T
۰ نفر

سخاوتمندي امباپه بعد از قهرماني در جام جهاني

۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹
کد خبر: 82973258
سخاوتمندي امباپه بعد از قهرماني در جام جهاني

تهران - ايرنا - «كيلين امباپه» مهاجم جوان تيم ملي فرانسه كه عنوان 'بهترين بازيكن جوان' جام جهاني روسيه را از آن خود كرد؛ تصميم دارد تا در كمال سخاوت تمام درآمدهاي خود را از قهرماني در جام بيست و يكم به يك موسسه خيريه اهدا كند.

به گزارش ايرنا، تارنماي خبري «بليچر ريپورت» روز سه شنبه نوشت: ستاره تيم پاري سن ژرمن كه در پيروزي 4 – 2 تيمش مقابل كرواسي در فينال جام جهاني روسيه موفق به گلزني شد؛ قصد دارد عوايد و پاداش خود را از اين تورنمنت به موسسه خيريه اي كه به كودكان ناتوان خدمات آموزشي ورزشي ارائه مي دهد؛ اهدا كند.
امباپه 19 ساله به ازاي هر بازي در جام جهاني 2018 تقريبا 17 هزار پوند دريافت مي كند؛ علاوه بر اين، 265 هزار پوند نيز به عنوان پاداش قهرماني در اين تورنمنت به وي تعلق مي گيرد؛ با اين حساب؛ مبلغ اهدايي وي به اين موسسه خيريه تقريبا 400 هزار پوند خواهد بود.
مهاجم مستعد تيم ملي فرانسه كه با گل خود در بازي فينال جام جهاني، پس از «په له» اسطوره فوتبال برزيل به دومين بازيكن جوان گلزن فينال اين تورنمنت بزرگ تبديل شد؛ با عملكرد تحسين برانگيز خود؛ يكي از ستاره هاي درخشان اين رقابت ها نيز لقب گرفت.
اين در حالي است كه امباپه با به ثمر رساندن چهار گل در هفت بازي در بيست و يكمين دوره جام جهاني؛ بعد از «هري كين» كه با 6 گل زده كفش طلاي اين دوره را از آن خود كرد؛ در جايگاه دوم برترين گلزن جام ايستاد.
ورزشي**3991**1584