۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
کد خبر: 83001061
T T
۰ نفر
یك میلیون بسته پوشك خارجی احتكار شده كشف شد

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی از كشف چند انبار كالای احتكار شده در استان البرز خبر داد و گفت: یك میلیون بسته پوشك خارجی كمیاب در بازار، در دو سوله كشف شد.

سید یاسر رایگانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: طی بازرسی هایی كه با همكاری سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتحادیه ها در استان البرز انجام شده است، دو سوله از این محصول كشف شد.
رایگانی افزود: صاحبان این كالا در سال 96 با ارز 3800 تومانی بالغ بر یك میلیون بسته پوشك نوزاد از دو برند خارجی معروف وارد كرده است اما تاكنون این كالا به بازار عرضه نشده بود.
سخنگوی تعزیرات اضافه كرد: این واردكننده، كالای خود را اكنون با قیمت روز و به نرخ آزاد به بازار عرضه كرده در حالی كه محصول، مورد نیاز بازار و بسیار كمیاب است.
وی خاطرنشان كرد: این بازرسی ها بر اساس گزارش های مردمی پیگیری و تخلف محتكران محرز شده و پرونده رسیدگی به این تخلف از امروز در دستور كار قرار گرفته است.
رایگانی از پلمب انبار لوازم یدكی در كرج خبر داد و گفت: انبار لوازم یدكی یكی از خودروسازهای داخلی كه واحد تولید آن در آذربایجان غربی مستقر است ولی انبار آن در كرج قرار دارد امروز پلمب شد كه برآورد ارزش اولیه موجودی این انبار، بالغ بر سه میلیارد تومان است.
سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی افزود: همچنین در چهار طبقه واحد مسكونی، مقدار انبوهی لوازم خانگی خارجی احتكار شده كه ارزش ریالی بسیار بالایی دارد، كشف شد كه پرونده آن در تعزیرات در حال رسیدگی است.
سخنگوی تعزیرات همچنین از كشف انبار دیگری با زیربنای هشت هزار مترمربع كه مقدار زیادی شامپو و خمیردندان خارجی احتكار شده در آن نگهداری می شد خبر داد و گفت: پرونده رسیدگی به این تخلف هم تشكیل شده است.
شهروندان می توانند شكایات خود را از طریق سامانه پیامكی 300000135 سازمان تعزیرات حكومتی یا شماره تلفن 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و پیگیری كنند.
اجتمام *3229* 3063
۰ نفر