۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷
کد خبر: 83007305
T T
۰ نفر

خسارت های درمانی بازنشستگان پرداخت می شود

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷
کد خبر: 83007305
خسارت های درمانی بازنشستگان پرداخت می شود

تهران- ایرنا- معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی كشوری گفت: به منظور ارتقای كیفیت سطح خدمات قابل ارائه در بیمه تكمیلی درمان به بازنشستگان و موظفین، خسارت های درمانی بازنشستگان به حقوق آنها واریز می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی كشوری، امین پورذاكری اظهار داشت: با راه اندازی این سرویس هزینه های درمانی بیمه شدگان بیمه تكمیلی درمان، كه از مراكز خارج از قرارداد استفاده می كردند به صورت الكترونیكی به حساب حقوقی آنان واریز خواهد شد. 
وی افزود: در راستای سیاست های كلان صندوق بازنشستگی كشوری، ارائه خدمات به بازنشستگان و مشتركین صندوق با استفاده از سرویس های برخط در راس امور قرار گرفته است كه این بار نیز با تلاش همكاران اداره كل امور مالی صندوق و تعامل با بانك صادرات و با هدف تسهیل ارائه خدمات و كاهش سفرهای درون و برون شهری، پرداخت خسارت درمان مراكز خارج از قرارداد بیمه تكمیلی از روز گذشته 28 مردادماه به صورت الكترونیكی و با حذف مراحل اضافه صورت می گیرد. 
این مسئول سازمان بازنشستگی كشوری اظهار داشت: این خدمات پیش از این در یك فرآیند زمان بر و پیچیده و با صدور حواله صورت می گرفت و لزوم وصول آن مراجعه شخص ذینفع به شعب بانك صادرات بودو
پورذاكری اضافه كرد: با راه اندازی این خدمت یكی از مهمترین مطالبات مخاطبان صندوق در سال های اخیر محقق شده است.
اجتمام*3377*1834