۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶
کد خبر: 83037332
T T
۰ نفر
در بازي هاي رايانه اي هم ليورپول تيم مورد علاقه ام بود

تهران - ايرنا - «محمد صلاح» ستاره مصري ليورپول در اظهار نظري متفاوت از دوران پيش از حضورش در آنفيلد و انتخاب قرمزها به عنوان تيم مورد علاقه اش در بازي هاي رايانه اي پرده برداشت.

به گزارش ايرنا، فرانس فوتبال روز سه شنبه در گفت وگويي از وي نوشت: مهاجم تيم ملي مصر كه خود را براي رويارويي با پاري سن ژرمن در مرحله گروهي فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا آماده مي كند، مدعي شد كه در دوران بازي كردن با بازي هاي رايانه اي همواره تيم مدعي و پرستاره ليورپول در سال 2005 را انتخاب مي كرده است.
صلاح از چهار نفر به عنوان بازيكنان مورد علاقه خود در اين تيم نام برد و ادامه داد: «استيون جرارد» را هميشه در پست خط حمله قرار مي دادم زيرا شوت هاي سهمگيني داشت، «يرزي دودك» را به عنوان گلر انتخاب مي كردم و «جيمي كرگر» و «سامي هيپيا» هم كه بدون شك در خط دفاع بودند.
بهترين گلزن ليورپول در ادامه افزود: با اين حال، پيش از سال 2005 هم با كنسول خودم ليورپول را انتخاب مي كردم و از بازي كردن با اين تيم لذت مي بردم.
علاوه بر اين، صلاح از اطمينان خود براي بازگشت به ليگ برتر جزيره پس از ترك چلسي پرده برداشت، جايي كه او براي رسيدن به تركيب اصلي تيم تحت هدايت «خوزه مورينيو» در آن زمان تقلاي فراواني كرد اما نهايتا با 19 حضور مجبور به رفتن از استمفورد بريج شد.
وي در اين خصوص تصريح كرد: از ژانويه تا ژوئن 2014، تنها 10 بازي براي چلسي انجام دادم و بعد از آن هم هيچ اتفاق مهمي رخ نداد؛ با اين حال به تصميم سرمربي احترام گذاشتم چرا كه اين تصميم او بود.
'با اين حال، رابطه خوبي با مورينيو داشتم اما زمان رفتن فرا رسيده بود، بنابراين به صورت قرضي به فيورنتينا رفتم و توانستم دوباره به تركيب اصلي وارد شوم.'
صلاح در پايان خاطرنشان كرد: از زمان كودكي هميشه روياي بازي كردن در ليگ برتر جزيره را داشتم و پس از ترك چلسي، تمام فكر و ذكرم بازگشت دوباره به آن بود، بازي كردن در اين ليگ را دوست دارم، سبك بازي اين ليگ هميشه در ذهنم تصويري روشن و شفاف است.
ورزشي**3991**1597